Mugės organizatorė Meda Kišonė džiaugiasi, kad organizuojamas „Fashion bazaar“ renginys sulaukė ypač didelio dėmesio: „Šiais metais, kaip ir praeitais bendradarbiausime su tarptautine aprangos ir tekstilės paroda „Baltic Fashion&Textile Vilnius“, kuri įsikurs 3 ir 5 salėse, taip pat bendradarbiaujame su „Coffee Inn“, kuriuos aplankę vaišinsitės skaniausia kava. Renginio partneriai žaidimų kambarys ir ledainė „Kikilio lizdas“ visas tris dienas rūpinsis mažųjų stileivų užimtumu, o atvykę penktadienį lankytojai turės galimybę susitikti su „A-TWINS“ komandos lyderiais Andriumi ir Anatolijumi, kurie parodys kaip gražiai susišukuoti ir kvies į netradicinį mados renginį „Exit To The City“.
Mados mugė neliko nepastebėta ir tarp Lietuvoje gerai žinomų veidų. Meda atkreipia dėmesį, kad šalyje įdomius, išskirtinius ir originalius gaminius kuriančių žmonių gretos didėja, o tarp jų – ir save šioje srityje atradusių įžymių žmonių: Aistis Mickevičius su kvepalų linija „FUMparFUM“, Ieva Mackevičienė su prekės ženklu „Say Yes To Mom“, skirtu visai šeimai, bei Shorena Janiashvili su išskirtinumu ir originalumu pasižyminčiais kurtais mezginiais „DeaChione“.
„Fashion bazaar“ mados mugė – pirmasis tokio tipo renginys, turintis savitą koncepciją, ir labai smagu, kad dizaineriai bei kūrėjai renkasi būtent mus ir lieka patenkinti“ – teigia mugės organizatorė. Jau dvyliktą kartą organizuojama mugė bus dar didesnė ir įdomesnė. Lankytojų lauks jau pamėgti bei nauji prekės ženklai tarp kurių: Diana Paukštytė, „Buboo“, „Coaty Coat“, „Zefyras“, „Baltos Meškos“, „Freshdeli“, „Trepsiukas“, „Smells like Spells“, „Nice Idea“, „Monomy“, „Sirena“, „Kotè“, „Terdeco“, Vilma Statkuvienė ir kt.
M. Kišonė pabrėžia, kad nemokamoje mados mugėje „Fashion bazaar“ verta apsilankyti ne tik dėl susibūrusių populiarių prekės ženklų vienoje vietoje, bet ir dėl gundančių nuolaidų ir staigmenų viso renginio metu, o renginio partneriai paruošę konkursus, žaidimus bei seminarus.
Naujausi komentarai