Pereiti į pagrindinį turinį

Prasidedant Milano mados savaitei ant podiumo stoja jaunystė

2016-09-21 14:31
BNS inf.

Milano mados savaitė trečiadienį prasideda italų ženklų „Grinko“,„Blugirl“ ir „Gucci“ kolekcijoms nustačius į jaunystę orientuotą toną.

„Blugirl“ – seksuali jaunesnioji dizainerės Annos Molinari (Anos Molinari) ženklo „Blumarine“ sesutė – šešias dienas truksiančios mados šventės atidarymo rytą pademonstravo tipiškai atsainią kolekciją, kurios elementus galima laisvai derinti tarpusavyje.

Bohemiška romantika pasireiškė visu smarkumu – 8-ojo dešimtmečio stiliaus pečius apnuoginančių palaidinių pūstomis rankovėmis pavidalu. Tačiau įvaizdis kartais būdavo sugriežtintas baikerių batais ir kitais „roko elegancijos“ atributais, o atsvara karinei tematikai buvo  ypač moteriški, rafinuoti elementai.

Tada savo kolekciją parodė naujokai „Wunderkind“, jaunimui skirtas Vokietijos „Joop“ ženklas, kuris yra vienas iš trijų Milano debiutantų. Iš viso iki pirmadienio turi įvykti 71 podiumo šou.

Paryžiuje įsikūrusi aukštosios mados žvaigždė „Giambattista Valli“ savą „jaunesnę“ liniją „Giamba“ Milane yra rodžiusi ir anksčiau, bet būsimas penktadienio šou bus pirmas, įtrauktas į oficialią programą.

Kiti naujokai yra kinų prekės ženklas „Ricostru“. Jis savo 2017-ųjų pavasario ir vasaros kolekciją parodys pirmadienį, Armani teatre, kuris visas buvo atiduotas jauniems dizaineriams.

Pats Giorgio Armani (Džordžas Armanis) savo pagrindinę kolekciją paprastai pristato paskutinę Milano mados savaitės dieną, tuo padėdamas atitolinti šimtų pirkėjų ir žiniasklaidos atstovų išvykimą į kitą svarbų mados renginį Paryžiuje.

Tačiau šiemet dizaineris veteranas pagrindinę savo liniją pristatys penktadienį, o kolekciją „Emporio Armani“ – Paryžiuje, todėl nuogąstaujama, kad visas cirkas sekmadienį vakare, po „Dolce and Gabbana“ šou išsikraustys į Prancūzijos sostinę.

Italijos mados rūmų vadovas Carlo Capasa (Karlas Kapasa) teisino tokį sprendimą. „Aš labai gerbiu jaunus dizainerius ir manau, kad teisinga, jog turime dieną vien jiems – ateities dieną“, – sakė jis žurnalistams.

Lyčių ribų trynimas

Pagrindinis atidarymo dienos akcentas turėjo būti Alessandro Michele (Alesandro Mikelės) naujausias darbas mados namams „Gucci“, be to, turi būti parodytos „Alberta Ferretti“, „Roberto Cavalli“ ir „Philipp Plein“ kolekcijos.

Sistemos, kai dukart per metus rengiami vyrų ir moterų mados šou, ateitis yra neaiški dėl tendencijų rengti „unisex“ kolekcijas ir suteikti galimybes pirkti iš karto, o ne praėjus keturiems mėnesiams po podiumo šou.

Milanui tai gali turėti didelių padarinių. „Netiesioginė praėjusios rugsėjo mados savaitės nauda miestui buvo maždaug 48 mln. eurų“, – sakė mero pavaduotoja Cristina Tajani (Kristina Tajani), kuri pridūrė, kad ši industrija galėtų ir labiau padėti miestui.

„Mes atlikome savo darbą atiduodami kai kuriuos miesto simbolius jauniems dizaineriams, jų šou“, – sakė ji ir paragino mados namus įsitraukti į renginių, kurie būtų atviri ir plačiajai visuomenei, organizavimą.

Vienas visuomenei uždaras, griežtai tik asmenims su kvietimais skirtas renginys bus „Bottega Veneta“ šou Milano dailės akademijoje. Pirmą kartą per savo istoriją šie mados namai, kurie švenčia savo 50-ąsias ir dizainerio Tomas Maierio (Tomo Majerio) 15-ąsias darbo meno direktoriumi metines, vyrams ir moterims skirtas kolekcijas pademonstruos drauge.

„Gucci“, kurių įvaizdis atėjus A. Michele pasuko lyčių ribų trynimo link, jau paskelbė, kad nuo 2017-ųjų rugsėjo vyrų ir moterų kolekcijas rodys kartu. Taip pat nusprendė ir „Antonio Marras“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų