Visai neseniai pakvaišusi korporacija Facebook už kažkokį tai milijardą dolerių nupirko tik pradėjusį savo kelionę į verslo pasaulį Instagram, kuriam tuo metu buvo sukakę tik vieneri metai. Pastaroji firmelė sudomino interneto magnatą M. Zuckerberg‘ą paprasta aplikacija, kuri leidžia Jums fotografuoti, apdoroti gautas nuotraukas „mergaitėms“ skirtais filtrais ir pasidalinti jomis su savo „draugėmis“.
Netrukus „Facebook“ turėtų atlikti savo pirminį viešąjį akcijų platinimą (IPO) – didžiausią, kaip manoma, per visą interneto kompanijų istoriją – ir gaus (kai kurių ekspertų teigimu, visai nepelnytai) fantastišką sumą pinigų, kurią, be abejo, bent iš dalies išleis konkurentams ir perspektyviems projektams nupirkti.
Štai dar šeši galimi kandidatai, kuriuos hipotetiškai M. Zuckerberg‘ui pasiūlė amerikiečių analitikas David Zax (beje, jis pats pripažįsta, kad gėdingai nepastebėjo Instagram potencialo, taigi patys spręskite, ar pasitikėti jo prognoze).
Tai yra akivaizdžiausias variantas. Po to, kai apie jį parašė žurnalas „Time“ (įtraukdamas į geriausių 2011 m. tinklalapių sąrašą), vartotojų susidomėjimas nuotraukų apsikeitimu šios paslaugos pagalba pradėjo augti geometrine progresija. JAV ji populiarumu nusileidžia tik Twitter ir „Pačiam Facebook“. Mygtuką „Pinterest visai neseniai savo svetainėse patalpino Amazon ir eBay.
SoundTracking
SoundTracking – tai muzikinis Instagram. Aplikacija, kuriai taip pat sukako vos vieneri, siūlo pasidalinti su draugais „muzikinėmis akimirkomis“. Paprastai tai yra tik pranešimas, ką jūs klausote šiuo metu, kartu kuris gali būti papildytas fotografija ir komentarais. Kartais tai būna kvietimai prisijungti prie kokio nors. Aplikacija yra integruota su tokiais gigantais, kaip iTunes, Rdio ir Spotify.
Meeteor
Iš karto keletas startup‘ų iškėlė mintį, jog pasinaudojus Facebook statistiniais grafikais, galima lengvai socialinį tinklą profesionalams ir taip nugalėti „senuką“ LinkedIn. Meeteor – vienas iš tokių: šis socialinis tinklas ieško draugų draugus, kurių dėka labiausiai tikėtina susirasti tinkamą darbą. Jei M. Zuckerberg‘as panorėtų „sumindžioti“ LinkedIn, jis turėtų atkreipti dėmesį šiame punkte besipuikuojantį Meeteor.
Pearescope
Egzistuoja daugybė programų, kad nustatyto jūsų buvimo vietą, o tuomet pasiūlo susitikti „panašiausiais į jus“ nepažįstamais žmonėmis, kurie netyčia atsidūrė netoliese. Pearescope pritaikė dar paprastesnį metodą (ir, matyt, kiek protingesnį): jis suveda vartotojus, kurie turi bendrų draugų socialiniame tinkle Facebook.
Trippy
Startup‘ai, skirti „socialinėms kelionėms“, taip pat auga kaip grybai po lietaus: Tripl, Twigmore, Shiroube, Triptrotting… Kodėl analitikas pasirinko būtent Trippy? Ar tik ne todėl, jog į Trippy investavo Randi Zuckerberg, Mark‘o sesutė?
The Wild Card
Šeštoje vietoje amerikiečių analitikas paliko paslaptingąjį džokerį, kuris šiandien gali atrodyti neįdomus ir neturintis jokių perspektyvų, tačiau po metų kainuos milijardą. O gal.
Naujausi komentarai