Japonų resursas AkihabaraNews praneša, jog viena iš Keio universiteto mokslininkų grupių kuria interaktyvius stendus, kurie gali reaguoti į vartotojų bučinius. Ir nors ši naujiena gali pasirodyti verta balandžio 1-osios, japonų teigimu, ji gali būti įgyvendinta praktikoje. Ir mokslininkai nejuokauja.
Kaip rodo apklausos, daugelis japonų vartotojų neatsisakytų gauti, pavyzdžiui, interaktyvių atvirukų su savo dievinamų įžymybių skaitmeniniais vaizdais, kuriuos būtų galima pabučiuoti, o įžymybės… į tai sureaguotų.
Šiuo metu sistemą sudaro ultragarsinių priartėjimo daviklių kompleksas. Jei veidas bus labai arti ekrano, tokiu atstumu, lyg norėtųsi pabučiuoti, kompiuterinis atvaizdas sureaguos identiškai. Japonų mokslininkai pasiruošę sistemą papildyti plaukų aromato skleidėju, o ekraną padengti sluoksniu, kurį palietus jaustųsi, tarsi būtų pabučiuotos lūpdažiu pateptos lūpos.
Ar greitai, pavyzdžiui, Tokijo gatvėse pasirodys tokie interaktyvūs stendai su kvietimu pabučiuoti savo įžymybę, nepranešama. Iš pradžių ketinama išleisti analogišką aplikaciją, skirtą planšetiniam kompiuteriui iPad. Problema tik viena – reikės naudoti į dabartinį iPad integruotus daviklius – apšvietimo bei priekyje esančią kamerą.
Tad nenustebkite, jei gatvėje staiga pamatysite žmogų, kuris meiliai bučiuoja savo planšetinį kompiuterį iPad. Tai tiesiog gali būti meilės savo dievukui arba kitame pasaulio gale esančiam mylimam žmogui. Galų gale, mes juk jau turėjome priprasti prie žmonių, kurie nuolat kalbasi su nematomu pašnekovu.
Naujausi komentarai