Pereiti į pagrindinį turinį

Kodėl „iPad“ ekranų tiekėju „Apple“ pasirinko nekenčiamą „Samsung“?

2012-03-20 11:56
Kodėl „iPad“ ekranų tiekėju „Apple“ pasirinko nekenčiamą „Samsung“?
Kodėl „iPad“ ekranų tiekėju „Apple“ pasirinko nekenčiamą „Samsung“? / AFP nuotr.

Pačia brangiausia trečios kartos planšetinio kompiuterio Apple detale, kaip parodė „skrodimas“, tapo ekranas, kuris kainuoja $70 (~ 182 lt). Tiekėju tapo ne kas kitas, o aršiausias konkurentas patentų kare – korėjiečių Samsung Electronics.

Kaip žinome, didžiausia naujojo iPad ekrano ypatybe tapo keturis kartus padidėjusi raiška, lyginant su tais, kurie įdiegti iPad 2.

Šaltinių teigimu, pasirinkti Samsung Electronics privertė tai, jog kompanijos LG Display ir Sharp nesugebėjo susidoroti su iškelta užduotimi: kompanijos negalėjo patenkinti tokių aukštų Apple reikalavimų, keliamų ekrano kokybei.

Tokiu būdu Samsung, kuri yra didžiausias LCD ekranų gamintojas pasaulyje, tapo vieninteliu naujojo iPad ekranų tiekėju. Beje, balandžio 1 d. didžiausio pasaulyje LCD ekranų gamintojo titulą gaus kitą kompanija. Tiesa, tai bus dukterinė Samsung Electronics kompanija – Samsung Display Co., o naują kompaniją jau palaimino motininės kompanijos akcininkai.

Anksčiau pagrindiniu ekranų tiekėju Apple produkcijai buvo LG Display. Jos produkcija buvo naudojama iPad 2 ir išmaniuosiuose telefonuose iPhone, tačiau laikai keičiasi, o Apple pageidavimai – taip pat.

Pranešama, jog kai tik LG Display ir Sharp pradės gaminti Apple reikalavimus atitinkančią produkciją, jos taip pat galės pradėti ekranų tiekimą naujajam iPad, mano analitikai. Spėjama, jog tai gali įvykti jau balandžio mėnesį. Ekranų, tuo tarpu, reikia daug –ekspertų teigimu, per metus rinkai bus patiekta daugiau kaip 100 mln. planšetinių kompiuterių, iš kurių du trečdaliai turės prakasto obuolio logotipą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų