Informacijos telefonu paslaugų lyderė Lietuvoje „Lintel“, teikianti informacijos telefonu 118 paslaugą, balandį Vilniuje atidarė naująjį kontaktų centrą, aptarnausiantį "Teo" ir kitų bendrovių klientus.
Be Vilniuje Galvydžio gatvėje įsikūrusio naujojo kontaktų centro, „Lintel“ centrai taip pat veikia Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Radviliškyje.
"Teo" įmonių grupei priklausančios „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, įmonėms analizuojant veiklos sąnaudas ir ieškant efektyvesnių būdų verslui vystyti, nuotolinio klientų aptarnavimo ir pardavimo telefonu paslaugos tampa dar vertingesnės.
„Taip pat malonu, jog tuo metu, kai šalyje įsibėgėja darbuotojų atleidimai, mes kuriame darbo vietas“, - sakė R. Šeris.
Šiuo metu „Lintel“ iš viso dirba maždaug 900 konsultantų, kurie per metus vidutiniškai atsako maždaug į 16 milijonų skambučių.
Vilniuje dirbantys „Lintel“ konsultantai šiuo metu aptarnauja "Teo" verslo klientus. Šalyje vis labiau populiarėjant klientų aptarnavimo funkcijų perdavimui specializuotoms bendrovėms, jie imtųsi teikti paslaugas ir kitų stambiausių šalies bendrovių klientams visoje Lietuvoje.
„Lintel“ teikia klientų aptarnavimo ir pardavimo telefonu paslaugas tokioms bendrovėms kaip "Teo", „Omnitel“, „Tele2“, „Lietuvos draudimas“, „Maxima LT“, „Rytų skirstomieji tinklai“, „Vilniaus energija“, „Sodra“ ir kitoms.
Naujausi komentarai