„Lietuvoje darbdaviai turbūt daugiausiai socialinius tinklus arba visą savo dėmesį vis dar skiria pardavimams, produktų, paslaugų suteikimui, pirkėjų paieškai, rinkų užkariavimui. Tačiau jie lygiai taip pat kaip ir kitur pasaulyje susiduria su darbo jėgos stoka ir turi pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose“, – sako L. Girdauskienė.
Pasak pašnekovės, KTU magistrantės atliktas tyrimas parodė, kad tik 60 proc. darbdavių skiria dėmesio komunikacijai socialiniuose tinkluose, 38 proc. turi specialias paskyras „Facebook“, „LinkedIn“ tinkluose.
„Matome daugiau galimybių, kur reikėtų kreipti dėmesį ir komunikuoti“, – sako KTU docentė įvardindama du populiariausius socialinius tinklus Lietuvoje.
Tyrimų duomenimis, būsimi darbuotojai, norėdami įsidarbinti, daugiau nei pusę metų stebi savo potencialius darbdavius ir analizuoja jų profilius.
Plačiau apie darbdavio įvaizdžio socialiniuose tinkluose svarbą – įraše.
Naujausi komentarai