Pereiti į pagrindinį turinį

„Facebook“ keičia įmonės pavadinimą

2021-10-28 19:09

„Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas (Markas Zakerbergas) ketvirtadienį paskelbė, kad didžiausią pasaulyje socialinį tinklą valdanti bendrovė, pastaruoju metu sulaukusi daug kritikos, persivadino „Meta“, siekdama atspindėti savo vystymosi tolesnę kryptį.

Markas Zuckerbergas
Markas Zuckerbergas / Scanpix nuotr.

Socialinių tinklų milžinė, kuri iki šiol vadinosi „Facebook Inc“, stengiasi išbristi iš vienos giliausių krizių per savo gyvavimą ir susitelkti į savo ambicijas kurti „metavisatą“ – virtualiosios realybės internetą, kuriam bendrovė prognozuoja didelę ateitį.

Patys socialiniai tinklai „Facebook“, „Instagram“ ir „WhatsApp“ savo pavadinimus toliau išlaikys.

„Dėdami pastangas spręsti socialinius klausimus ir gyvendami uždarose platformose daug pasimokėme, tad dabar laikas paimti viską, ko išmokome, ir pradėti kurti naują skyrių“, – per kasmetinę vystytojų konferenciją sakė M. Zuckerbergas.

„Didžiuodamasis pranešu, kad nuo šiandien mūsų bendrovė yra „Meta“. Mūsų misija išlieka ta pati – toliau telkti žmones; mūsų programėlės ir jų prekės ženklai nesikeičia“, – pridūrė jis.

„Facebook“ kritikai praeitą savaitę susitelkė į nutekintą informaciją apie bendrovės planus keisti pavadinimą. Anot jų, socialinių tinklų milžinė tokiu būdu tesiekia nukreipti dėmesį nuo pastarojo meto skandalų.

Aktyvistų grupė „The Real Facebook Oversight Board“ („Tikroji „Facebook“ priežiūros taryba“) perspėjo, kad kai kurios stambios bendrovės, pavyzdžiui, naftos ir tabako milžinės, savo pavadinimus keisdavo, kad „nukreiptų dėmesį“ nuo savo problemų.

„Facebook“ galvoja, kad pavadinimo pakeitimas gali padėti jiems pakeisti temą“, – praeitą savaitę rašė ši grupė ir pridūrė, kad „tikroji problema“ yra priežiūros ir reguliavimo poreikis.

„Facebook“ neseniai paskelbė planus Europos Sąjungoje nusamdyti 10 tūkst. darbuotojų, turinčių padėti kurti „metavisatos“ projektą, karštai palaikomą M. Zuckerbergo.

Krizės padėtis

Naujausia krizė socialinių tinklų milžinę apėmė, kai „Facebook“ buvusi darbuotoja Frances Haugen (Fransis Haugen) nutekino pluoštą vidaus tyrimų, rodančių, kad bendrovės vadovybei buvo žinoma apie jos platformų potencialią žalą vartotojams. Kilus šiam skandalui, Jungtinėse Valstijose vėl pasigirdo raginimų stiprinti šio sektoriaus priežiūrą.

Didelės krizės „Facebook“ sukrėsdavo ir anksčiau, bet naujausia galimybė pažvelgti į šios uždaros bendrovės darbo užkulisius suteikė peno daugeliui kritikos straipsnių ir JAV įstatymų leidėjų raginimams griežčiau prižiūrėti socialinius tinklus.

„Geranoriška kritika padeda mums tapti geresniems, bet mano požiūris toks, kad matome koordinuotas pastangas selektyviai naudotis nutekintais dokumentais klaidinamam mūsų bendrovės vaizdui piešti“, – pirmadienį sakė M. Zuckerbergas.

Dienraštis „The Washington Post“ praeitą mėnesį kėlė prielaidą, kad „Facebook“ pastarojo meto dėmesys metavisatos projektui yra „dalis platesnių pastangų reabilituoti bendrovės reputaciją politikos formuotojų atžvilgiu ir iš naujo nustatyti „Facebook“ poziciją, siekiant formuoti naujos bangos interneto technologijas“.

Interneto milžinė „Google“ 2015 metais restruktūrizavosi ir persivadino „Alphabet“, bet jos interneto paieškos ir reklamos platforma išlaikė ankstesnį pavadinimą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų