„Iš tiesų per pastarąjį dešimtmetį viskas rinkoje drastiškai pasikeitė. Naujas darbo vietas kuria nebe didelės, o naujos arba jaunos kompanijos. Svarbu ne kokio dydžio esi, o labiau kokią infrastruktūrą sukuri“, – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ kalba C. R. Carlsonas.
Pasak eksperto, net ir tapus viena didžiausių kompanijų pasaulyje, turime tik 15 metų, kol mus pasikėsins išstumti kitos kompanijos: „Kuomet tapai didelis, turi iš esmės pradėti galvoti apie tai, kas bus paskui, galvoti apie naujas kompanijas arba kaip save transformuoti.“
C. R. Carlsono manymu, „Nokia“ žlugimą lėmė būtent inovacijų trūkumas: „Jie turėjo viską – ir resursus, ir labai išsilavinusius žmones, ir didelę rinką. Tokių pavyzdžių, be jokios abejonės, yra ir daugiau. Svarbiausia išgyvenimo versle kompetencija – gebėti nuolat keistis ir kurti inovacijas bei pridėtinę vertę vartotojui.“
Plačiau – įraše.
Naujausi komentarai