JAV atliktas tyrimas parodė, kad pirkėjai dažniausiai neskiria interneto kompiuterių (angl. netbooks) nuo nešiojamųjų kompiuterių (angl. notebooks). Net 60 proc. pirkusiųjų interneto kompiuterius manė, kad naujieji įrenginiai atliks lygiai tokias pačias funkcijas kaip ir įprasti kompiuteriai.
Nežinojimas apie dviejų įrenginių skirtumus vėliau lemia mažesnį pasitenkinimą pirkiniu. Tarp tų, kurie neskyrė interneto kompiuterio nuo įprasto kompiuterio, patenkintu savo pirkiniu buvo 58proc. Tarp vartotojų, kurie iš anksto žinojo perkantys interneto kompiuterį, patenkintųjų naujuoju pirkiniu skaičius siekė 70 proc.
Įdomu ir tai, kad labiausia nusivylusi buvo jaunų - 18-24 metų amžiaus - pirkėjų grupė, tarp kurių pigūs interneto kompiuteriai turėtų būti populiariausi. Iš jų net 65 proc. teigė, kad kompiuteriui trūksta galios ir tik 27 teigė, kad interneto kompiuteris pranoko lūkesčius.
Dažnai interneto kompiuteriai reklamuojami kaip itin nedideli ir nešiojimui pritaikyti įrenginiai. Tačiau net 60 proc. interneto kompiuterių turėtojų jų nebuvo nė karto išsinešę iš namų.
Naujausi komentarai