Pereiti į pagrindinį turinį

IT ekspertas: sykį paviešinus savo duomenis internete, jie nebebus privatūs

Išaiškėjus masiniam „Facebook“ vartotojų duomenų perdavimui, socialinio tinklo vadovas Markas Zuckerbergas JAV Kongrese antradienį įsipareigojo apriboti vartotojų duomenų pasiekiamumą ar bent apriboti galimybę, kad tie duomenys bus panaudoti verslo tikslais be „Facebook“ ar pačių vartotojų leidimo.

Pixabay nuotr.

Tačiau informacinių technologijų ekspertas Marius Pereščius perspėja, kad jei jau skelbiate savo duomenis internete, jie nebėra privatūs.

„Jei esate internete ir savo duomenis pateikiate vienam ar kitam portalui [socialiniam tinklui], tie duomenys taps vieši. Jie nebebus nuosavi ir niekieno nepasiekiami. Jei jau esate interneto erdvėje – esate ten. Galimybės ištrinti, tapti nežinomam, nebebus“, – pabrėžia M. Pereščius.

Ekspertas paaiškina, kad vartotojų pateikti duomenys naudojami siūlyti jiems įdomų turinį. Sekama, kokie straipsniai vartotojui patinka, kiek laiko skaito, ką perka, kuo domisi ir ką komentuoja.

Nors toks informacijos rinkimo būdas gali palengvinti gyvenimą vartotojui, kalbant apie duomenų naudojimą rinkimų kampanijose ar versle, tai nebeatrodo tokia gera mintis, pabrėžia M. Pereščius.

„Konkrečiam vartotojui paruošta reklama iškreipia tikrąjį vaizdą ir tai nebūtinai atitinka geriausias kandidato savybes“, – sako informacinių technologijų ekspertas, primindamas apie JAV prezidento rinkimų kampaniją.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų