Pereiti į pagrindinį turinį

Net 424 šalies mokytojai yra pasiryžę gvildenti šiuolaikinio ugdymo paslaptis

2017-06-19 21:47
DMN inf.

Lietuvos mokyklų susidomėjimas inovacijomis ir noras žengti koja kojon su šiuolaikiniais moksleiviais išlieka itin didelis.

Net 424 šalies mokytojai yra pasiryžę gvildenti šiuolaikinio ugdymo paslaptis
Net 424 šalies mokytojai yra pasiryžę gvildenti šiuolaikinio ugdymo paslaptis / „Shutterstock“ nuotr.

Net 424 mokytojai iš 106 mokyklų pareiškė norą bei pateikė paraiškas dalyvauti Lietuvoje jau ketvirtus metus vykdomoje mokymų programoje pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“. Kaip ir kasmet, įvertinusi gautas paraiškas, komisija atrinks 10 labiausiai motyvuotų šalies ugdymo įstaigų, kuriose prasidės penkis mėnesius truksianti skaitmeninių pokyčių kelionė.

„Jau ketvirtus metus iš eilės čia nori patekti šimtai šalies pedagogų. Tai tik įrodo, kad mokytojai šiandien puikiai supranta bei yra įvertinę skaitmeninio raštingumo, šiuolaikinio ugdymo principų išmanymo svarbą ir įtaką jų mokinių motyvacijai ir pasiekimams. Pastebime, kad programą jau baigusios mokyklos įgytas žinias ne tik pritaiko praktikoje, bet ir dalinasi įgyta patirtimi su kolegomis. Todėl nemaža dalis mokyklų, teikdamos paraiškas teigė, jog čia dalyvauti paskatino būtent rekomendacijos“, - sako Krisjanis Ozolas, „Samsung Mokykla ateičiai“ programos vadovas Baltijos šalims.

Šiais metais programos organizatoriai paraiškų sulaukė iš visų šalies apskričių. Didžiausią entuziazmą dalyvauti mokymuose pareiškė Kauno apskrities mokyklos, kurios sudaro net penktadalį visų paraiškų. Antroji pagal aktyvumą yra Panevėžio apskritis – 17 proc., tuo tarpu trečioji lieka Šiaulių su 14 proc. Nedaug atsilieka ir Vilnius su Klaipėda. Alytaus, Telšių, Utenos, Tauragės bei Marijampolės apskritys buvo mažiau aktyvios. Didžiąją dalį ugdymo įstaigų, pateikusių paraišką į šį projektą, sudaro gimnazijos, o beveik pusė visų programoje norinčių dalyvauti mokyklų sudaro tos, kurios paraiškas dalyvauti čia teikė pirmą kartą.

Į programą paraišką pateikusios Kauno Varpo gimnazijos informacinių technologijų mokytoja Audruolė Kisarauskienė dega entuziazmu bei teigia, kad gebėjimas naująsias technologijas sėkmingai taikyti ugdymo procese yra būtina šiandieninio pedagogo kompetencija, kuri turi būti nuolat lavinama.

„Mūsų gimnazija visuomet buvo ir yra atvira pokyčiams bei žinių apie technologijas įsisavinimui. Turime šaunią ir entuziastingą mokytojų komandą, kuri aktyviai domisi šiuolaikinėmis inovacijomis ir stengiasi jas naudoti savo pamokose. Paraišką čia teikėme ne tik norėdami laimėti galimybę įsigyti naujos, mokyklai reikalingos technikos, bet ir dar labiau padidinti mūsų kompetencijas šiuolaikinio ugdymo, technologijų panaudojimo klausimais“, - teigia mokytoja.

Iš visų 106 mokyklų paraiškų, programos vertinimo komisija atrinks 10 labiausiai motyvuotų ugdymo įstaigų. Programoje dalyvaus šių mokyklų mokytojų komandos, kurių kiekvieną sudarys direktorius ir 3 pedagogai. Dalyviai turės galimybę net penkis mėnesius mokytis šiandien šios profesijos atstovams ypač reikalingų dalykų – skaitmeninio raštingumo, pokyčių valdymo, o taip pat, lavinti įtaigaus pristatymo gebėjimus. Mokymams kirsiant finišo tiesiąją, mokykla, programos metu parengusi tvariausią ir aktualiausią skaitmeninių pokyčių projektą, bus apdovanota 10 000 eurų vertės prizu mokyklai reikalingoms technologijoms įsigyti.

10 atrinktų mokyklų sąrašas bus paskelbtas liepos viduryje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų