Pereiti į pagrindinį turinį

Pasaulinį internetą buvo atjungusi nedidelė programinė klaida

2021-06-09 15:11

Interneto, o kartu ir svarbių svetainių veiklą visame pasaulyje antradienį sutrikdė „kliento konfigūracijos pakeitimas“, sukėlęs „klaidą“ pagrindiniame tiekimo tinkle, trečiadienį pranešė už incidentą atsakinga  technologijų įmonė.

Scanpix nuotr.

Nickas Rockwellas iš JAV technologijų firmos „Fastly“ savo tinklaraštyje rašė, kad pertrūkis buvo „platus ir didelis“ ir sukeltas nedidelės klaidos, atsiradusios dėl „teisėto kliento konfigūracijos pakeitimų“.

Maždaug valandos trukmės interneto pertrūkis atjungė žiniasklaidos ir vyriausybines svetaines, įskaitant Baltųjų rūmų, Jungtinės Karalystės vyriausybės, „The New York Times“, „Reddit“ ir „Amazon“ svetaines.

Šis pertrūkis aiškiai parodė, kokia didelė pasaulinio interneto dalis yra priklausoma nuo vos kelių „turinio teikimo tinklų“, kurie padeda paspartinti svetainių veiklą.

N. Rockwellas teigė, kad „Fastly“ programinės įrangos praėjusio mėnesio atnaujinime buvo „klaida, kurią gali aktyvuoti konkreti kliento konfigūracija esant tam tikroms aplinkybėms“.

Taip ir nutiko antradienį, kai „klientas atliko teisėtus konfigūracijos pakeitimus, apimančius tas konkrečias aplinkybes, ir jos sukėlė klaidą“.

Jis sakė, kad sutrikimas buvo nustatytas per minutę, tačiau prireikė maždaug 49 minučių daugumai paveiktų svetainių atkurti, taip pat atsiprašė savo klientų ir interneto vartotojų.

„Fastly“ yra viena iš nedaugelio technologijų bendrovių, įskaitant konkurentus „Cloudflare“ ir „Akamai“, kurios tvarko didelę dalį interneto srauto ir gali būti vertinamos kaip žiniatinklio „butelio kakleliai“.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų