Vokietijos telekomunikacijų gigantas „Sky“ nusitaikė į nerūpestingą viešojo transporto keleivių miegą. Kompanija siūlo transliuoti reklamą tiesiai... į keleivių smegenis.
Tam prie metro vagonų, autobusų, troleibusų, tramvajų langų siūloma pritvirtinti aukšto dažnio daviklius.
Reklamos negirdės didžioji dalis keleivių, tačiau jei žmogus prisilies prie stiklo galva, signalas per kaukolę pasieks vidinę ausį, ir žmogus ją išgirs.
Technologija, kurią „Sky“ vadina revoliucine, iš esmės nėra naujovė. Panaši jau naudojama klausos aparatuose, telefonuose, „Google Glass“ akiniuose. Tačiau „Sky“ pirmoji sumanė šią technologiją panaudoti reklamai.
Pirmieji įrenginiai, kuriuos pagamino kompanija BBDO, jau buvo išbandyti Miunchene ir Aachene ir sulaukė teigiamų keleivių atsiliepimų, rašo BBC.
Tačiau didžioji dalis komentavusiųjų naująjį reklamos būdą neigiamai įvertino perspektyvą girdėti reklamą snaudžiant viešajame transporte. Kai kurie iš jų tokią reklamą vertina kaip kišimąsi į asmeninį gyvenimą.
Nepaisant neigiamų atsiliepimų, BBDO praneša, kad jau netrukus tokia reklamos rūšis bus naudojama masiškai.
Naujausi komentarai