Pereiti į pagrindinį turinį

Tyrimas: moksleivių mokymosi rezultatai esant karštiems orams prastėja

Švietimo ir mokslo ministerija artimiausiu metu ketina svarstyti, kaip tvyrant karščiams koreguoti mokymosi procesą.

Pixabay nuotr.

Lietuvoje mokslo metai šiemet 10 dienų ilgesni ir baigsis birželio viduryje, tad vaikams į mokyklą tenka eiti per karščius. Tuo metu Jungtinių Valstijų tyrėjai pastebi, kad moksleivių mokymosi rezultatai esant karštiems orams prastėja, jiems sunkiau susikaupti klasėje ir ruošiant namų darbus.

Harvardo ir kitų Amerikos universitetų mokslininkai, išanalizavę 10 milijonų moksleivių  rezultatus, pastebi, kad kai oro temperatūra pakyla virš 21 laipsnio, vaikams sunkiau susikoncentruoti, ir kuo aukštesnė temperatūra, tuo labiau prastėja vaikų pasiekimai.

Šiemet Lietuvoje neįprastai karšta gegužė. Mokslo metai penktokams ir vyresniems prailginti dviem savaitėmis, todėl į mokyklą jie turės eiti iki birželio 15 dienos.

Pasak švietimo ir mokslo viceministro Gražvydo Kazakevičiaus, kai mokyklose per karšta, galima pamokas trumpinti, jei temperatūra nėra aukštesnė kaip 32 laipsniai, pamokas siūloma rengti lauke, ieškoti naujų mokymosi formų.

Taip pat patariama atsisakyti karščiams netinkančių uniformų ir pasirūpinti, kad vaikai turėtų pakankamai geriamojo vandens.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų