Nors pastaraisiais metais buvo nemažai kalbėta apie miglotą „Twitter“ pelno perspektyvą, kompanija vis labiau įrodinėja, kad turi savo pridėtinę vertę. Dar vienas tokius teiginius patvirtinantis įvykis – pasirašyta partnerystė su Rusijos paieškos sistemų lyderiu „Yandex“, kuris savo šalyje turi didesnę auditoriją negu „Google“.
Pagal naują sandorį, „Yandex“ paieškos rezultatuose bus galima pamatyti rezultatus iš „Twitter“ viešųjų žinučių ir nuorodas į vartotojų paskyras, o taip pat ir sukurtas atskiras „Twitter“ paieškos puslapis adresu twitter.yandex.ru. Panašu, kad tai yra dalis „Yandex“ strategijos žengti į socialinę erdvę ir taip išlaikyti savo pirmaujančias pozicijas prieš „Google“ – Rusija yra viena iš nedaugelio pasaulio šalių, kur paieškos sistemų rinkos lyderis nėra „Google“, čia „Yandex“ užima apie 60 procentų rinkos.
Naujoji partnerystė įvardinama kaip „licencija“, tad nors detalios sąlygos nėra atskleidžiamos, greičiausiai „Yandex“ turėjo sumokėti neblogą sumą už prieigą prie „Twitter“ žinučių – bent jau teigiama, kad už panašią funkciją „Microsoft“ kažkada teko sumokėti 30 milijonų dolerių. Tad visgi „Twitter“ gauna pajamų iš skirtingų šaltinių, o taip pat ir iš panašių partnerysčių.
Naujausi komentarai