„Teo“ grupei priklausanti bendrovė „Lintel“, kuri teikia informacijos telefonu 118 paslaugą, paleido informacinį portalą www.118.lt.
Naujojoje svetainėje pateikiama informacija apie įmones ir organizacijas, jų kontaktinius duomenis, darbo laiką, teikiamas paslaugas ar siūlomus produktus. Visa 118 teikiama informacija – tiek internete, tiek telefonu – kasdien yra tikslinama ir atnaujinama.
Išnaudojant interneto teikiamas galimybes, informacija papildyta žemėlapiais su juose nurodyta ieškomų objektų vieta. Svetainėje integruota sparti ir patogi, „Google“ principu veikianti informacijos paieška.
Pasak pranešimo, svetainė internete bus patogesnė norintiems gauti daugiau informacijos vienu metu ar, pavyzdžiui, sužinoti objekto vietą žemėlapyje.
Svetainėje www.118.lt galima sužinoti privačių asmenų fiksuotojo ar mobiliojo telefono numerius bei pačiam juos paskelbti „118 užrašų knygutėje“. Čia taip pat galima sužinoti tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius.
Techninį www.118.lt sprendimą įgyvendino bendrovė „Webmedia Lietuva“. Kaip teigiama pranešime, naujoji sistema klaidingai užrašytas užklausas, kuriose yra panašiai tariamos lietuviškos raidės, interpretuos teisingai ir grąžins reikiamus rezultatus.
Informaciją apie save norinčios pasiskelbti bendrovės ateityje turės galimybę prisijungti prie svetainės ir savarankiškai pildyti ar koreguoti norimus skelbti duomenis, informaciją apie produktų kainas ar taikomas nuolaidas.
Naujausi komentarai