Šalčio sukaustyti vandens telkiniai tapo pramoga ne tik žvejams, bet ir automobilių mėgėjams. Kelios dešimtys mašinų vairuotojų bando vairavimo įgūdžius ant ledo Gargždų karjeruose.
Greičio mėgėjai ant karjero ledo net nusižymėjo savotišką atkarpą ir automobiliais raižo ją iki vėlyvo vakaro.
Ledo ralio mėgėjų iki šiol niekas nėra drausminęs ar vaikęs nuo užšalusio vandens telkinio.
„Įstatyme pasakyta, kur draudžiama automobilius palikti vasaros metu, yra apribojimai, draudžiantys privažiuoti arti vandens telkinių. Tačiau įstatyme neužsiminta, kad draudžiama važinėti ant užšalusio vandens telkinio“, – svarstė laikinai Gargždų priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai vadovaujantis Tomas Taučius.
Jis stebėjosi, kad iki šiol gaisrininkai nebuvo girdėję apie ne pirmą žiemą vykstančius automobilių pasivažinėjimus ant ledo.
„Iki pirmos nelaimės. Tačiau, jei vairuotojai drįsta važiuoti ant ledo, spėju, jo storį tikrino. Aš su mašina nedrįsčiau važiuoti“, – sakė T.Taučius.
Jis prisiminė atvejį, kai ledo kelias buvo gyvybiškai svarbus Rusnės gyventojams. Tuomet per užšalusias Kuršių marias automobiliais į salą važiuojančiųjų niekas nebaudė.
„Nebuvo kito kelio. Juk buvo potvynis, kelias Šilutė–Rusnė buvo apsemtas, užšalus ledui, jį dar buvo bandyta laužyti ir jis tapo neišvažiuojamas“, – prisiminė T.Taučius.
Tą kartą rusniškiai susirado aplinkkelį ir tvirtu ledu pasiekdavo žemyną.
„Tuomet tikrinome ledo storį ir ieškojome, ar nėra šaltinių, kad neįvyktų nelaimė. Tačiau šiuo atveju pramogautojai patys turi pasirūpinti savo saugumu“, – kalbėjo T.Taučius.
Ugniagesiai gelbėtojai tikino neturintys įgaliojimų nuo ledo vaikyti tokio ralio mėgėjus.
„Čia aplinkosaugininkų reikalas“, – pastebėjo pareigūnas.
Naujausi komentarai