Visiems pabodusios krizės iškamuotiems prekybos centrams sužibo viltis. Galbūt pirkėjai pagaliau parduotuvių lentynose pradės ieškoti ne tik nukainotų, trumpesnio galiojimo laiko produktų? Galbūt pradės išlaidauti ir ne pirmo būtinumo prekėms?
Šį savaitgalį įvyks didžiųjų prekybos centrų mūšis dėl pirkėjų. Prekybos ir laisvalaikio centras "Mega" bei prekybos ir pramogų sostinė "Akropolis" paskelbė, regis, jau tradicines nuolaidų akcijas ir laukia ištroškusių pirkėjų.
"Mega" suskubo aplenkti konkurentą ir nuolaidų akciją paskelbė diena anksčiau – jau vakar laisvalaikio ir prekybos centras laukė pirkėjų, siūlydamas iki 50 proc. nuolaidas.
"Daugelyje parduotuvių nuolaidos sieks nuo 20 iki 50 proc. Jos galios ne tik drabužių, avalynės ir aksesuarų parduotuvėse, bet ir vaikiškoms, kūno priežiūros prekėms, ypatingi pasiūlymai laukia statybos, remonto ir buities prekių parduotuvėje "Senukai". Dar viena naujiena "Megoje" – svečius pakvies naujas restoranas "Bajorkiemis", kuriame atidarymo proga iki pat gegužės pabaigos visi lietuviški patiekalai tik už pusę kainos", – pirkėjus viliojo "Mega" reklaminis pranešimas.
Ir jeigu dar liks litas kitas, šiandien bus galima įsisukti į "Akropolio" skelbiamą "Jamam" išpardavimų akciją. "Jimti" prekes bus galima perpus pigiau. "Akropolis" nuolaidų dieną "Jamam" skelbia dukart per metus. Pernai lapkritį per "Jamam" dieną keturiuose "Akropoliuose" apsilankė daugiau kaip 236 tūkst. žmonių.
2008 m. pabaigoje "Mega" surengė pirmąją grandiozinę nuolaidų akciją. Tokios akcijos per metus vysta keturis kartus.
Naujausi komentarai