Pirmąją JAV ponią Michelle Obamą daug kas vadina mados ikona, bet šios srities žinovai sako, kad iš tikrųjų ją būtų galima pavadinti priešingai ir kad tai geras dalykas.
Mados ikona išsiskirtų akį traukiančia savita išvaizda, o jos žavesys – nors prezidento žmona turi galimybių lemti tendencijas – yra įdomus tuo, kad nėra toks apibrėžtas ir apgalvotas, sakė mados stebėtojai vykstant Niujorko mados savaitei, per kurią dizaineriai demonstruoja 2009 m. rudens kolekcijas.
"M.Obama yra labiau reali, nei panaši į ikoną, – sakė Davidas Wolfe'as, tendencijas prognozuojančios įmonės "The Doneger Group" meno direktorius. – Ji neturi fiksuotos mados vaizdo. Ji eksperimentuoja, o mada šiais laikais kaip tik tokia ir yra."
M.Obamos stilius nusipelno pagyrų, bet ji ne tokia kaip aktorė Katharine Hepburn vyriškais drabužiais ar Jacqueline Kennedy su savo skrybėlaitėmis ir akiniais nuo saulės storais rėmeliais, sakė Helen Job iš mados tyrimų ir analizės bendrovės WGSN.
"Kai pagalvoji apie mados ikoną, tai turėtų būtų žmogus, sugebantis daryti tokį poveikį visuomenei, kad pakeistų stiliaus kryptį", – sakė ji.
M.Obama vilki nelabai žinomų dizainerių ir vidutinio brangumo parduotuvių, tokių kaip "J.Crew Group Inc", drabužius, padėdama atsikratyti nuostatos, kad pirmosios ponios visuomet turi atrodyti oficialiai.
"Ji tikrai nustatė naujas gaires, ir jaučiu, kad Baltieji rūmai niekada nebebus tokie patys", – sakė "Teen Vogue" mados direktorė Gloria Baume.
Naujausi komentarai