Į kavines – ekspertų pajėgos
Palanga ruošiasi konkursui, kurio metu bus vertinama aptarnavimo paslaugų kokybė maitinimo įstaigose. Geriausiąją išrinks nepriklausomi ekspertai.
Patikrino 10 kavinių
Pernai kurorte vykęs konkursas tapo pirmuoju tokio pobūdžio renginiu visoje šalyje. Jame sudalyvauti panoro ir vadinamuoju slapto pirkėjo principu buvo patikrintos 10 maitinimo įstaigų. Apdovanojimas atiteko restoranui „Paradis Belge +32“.
„Norėtume, kad savivaldybės iniciatyva susidomėtų konkurse dar nedalyvavusios įstaigos, tačiau tikimės sulaukti ir pernai tikrintų restoranų bei kavinių paraiškų. Ir negavusieji apdovanojimo pripažino, kad ekspertų pateikiamos ataskaitos – vertinga medžiaga siekiant tobulinti paslaugas“, – kalbėjo Palangos miesto savivaldybės Ekonominės plėtros skyriaus vedėja Irena Šatkauskienė.
Niekas nenori dalyvauti
Norinčiųjų dalyvauti paraiškos priimamos iki rugpjūčio 13 dienos. Kol kas neatsiliepė nė viena kavinė, restoranas arba maitinimo paslaugas teikiantis viešbutis, tačiau I.Šatkauskienė nusiteikusi optimistiškai: „Ankstesnė patirtis parodė, kad verslininkai aktyviausi paskutinėmis registracijos dienomis“.
Valdininkė atkreipė dėmesį, kad konkurso dalyvių skaičius yra ribotas, nes už nepriklausomų ekspertų, kurie lankosi kavinėse, paslaugas savivaldybė turi mokėti. Šiemet šiam tikslui numatyta 10 tūkst. litų.
Kontroliuos pasibaigus vasarai
Nepriklausomi ekspertai maitinimo įstaigose lankysis spalį ir lapkritį. Aptarnavimas bus vertinamas atsižvelgiant į tai, kaip klientai pasitinkami, kaip jais rūpinamasi, kai šie prisėda prie staliuko, kaip žmonės išlydimi.
Pernai vykusio konkurso metu paaiškėjo, kad daugumos maitinimo įstaigų darbuotojai nėra linkę siūlyti savo pagalbą išsirenkant patiekalą iš valgiaraščio, nors klientai neretai norėtų sulaukti patarimo.
Paprašius pagalbos, ji ne visuomet suteikiama noriai. Nedaugelis darbuotojų drįsta rekomenduoti patiekalus. Slaptų pirkėjų vizitų metu nedaugelis padavėjų galėjo atsakyti, kiek teks laukti norimo patiekalo.
Ne visi darbuotojai pasididžiuodami siūlė patiekalus, linkėjo klientams skanaus.
Nustatyta, kad aptarnavimas atsiskaitymo metu maitinimo įstaigose dažniausiai vyko greitai ir sklandžiai, tačiau klientui sumokėjus ne visi padavėjai linkę išlaikyti kontaktą su juo – pavyzdžiui, palinkėti geros dienos ir vėl apsilankyti kavinėje.
Naujausi komentarai