Naujas įstatymas draudžia kompanijoms įvairiomis patraukliomis reklamavimo priemonėmis (pvz., dovanėlėmis, žaislais) skatinti produktų, kuriuose daug cukraus ir riebalų, vartojimą.
Beje, Čilėje nebeliks ne tik „Kinder Surprise“, bet ir greitojo maisto restoranų tinklo „McDonald`s“ komplekso „Happy Meal“, nes prie bulvyčių ir vištienos kepsnelių pateikiamas ir tarp vaikų populiarus žaislinis personažas.
Kad toliau galėtų pardavinėti ir žaislais vilioti vaikus, kompanija „McDonald`s“ specialiai Čilės rinkai sumažino vaikiškų kompleksų sudėtyje esančio cukraus ir riebalų kiekį.
Tačiau „Ferrero“ gaminamų šokoladinių kiaušinių originalaus recepto pakeisti negalima, todėl kompanija ruošiasi imtis teisinių priemonių prieš naująjį įstatymą.
Naujausi komentarai