Atšaukė spektaklį
Į portalo kauno.diena.lt redakciją kreipėsi Kauno rajono gyventojas Rimas. Jis papasakojo, kad sekmadienį norėjo laiką praleisti spektaklyje „Po 20 metų“, tačiau tik atvykęs į Kauno valstybinį lėlių teatrą išgirdo, jog spektaklio nebus. Tokia žinia sukėlė neigiamas žiūrovų reakcijas.
„Žmonės vakare suvažiavo į teatrą, o spektaklio nebuvo. Išėjo kažkokia moteriškė ir žiūrovams pranešė, kad neįvyks. Tada kažkas salėje pradėjo rėkti, kad nemeluotų žmonėms, nes aktoriai ir vėl prisigėrė. Dabar žiūrovai galvas suka, kur dėti bilietus, kuriuos pirko internetu, kaip susigrąžinti pinigus“, – emocingai rašė spektaklio neišvydęs vyras.
Tik nuomoja salę
Portalas kauno.diena.lt susisiekė su Kauno valstybiniu lėlių teatru ir sužinojo, kad ši įstaiga su spektaklio organizavimu nieko bendro neturi, todėl negali pasakyti, kaip žiūrovams susigrąžinti bilietus.
Vienas aktorių susirgo, todėl teko atšaukti spektaklį. Kol kas neturime galimybės spektaklio perkelti į kitą datą, todėl bus grąžinami pinigai.
„Mes „Idioteatrui“ tik salę ir įrangą nuomojome, todėl su bilietais nesame susiję. Buvo jų mergina atvažiavusi, žmonėms pasakė, kad spektaklio nebus. Jie turėtų kreiptis į organizatorius dėl pinigų grąžinimo, o ne į mus, nes tai nėra mūsų spektaklis“, – situaciją pakomentavo Kauno valstybinio lėlių teatro administratorė Danutė Krapikienė.
Grąžins pinigus
Spektaklio „Po 20 metų“ organizatoriai dar kartą atsiprašė žiūrovų ir pranešė, jog spektaklis neįvyko dėl aktoriaus ligos. „Idioteatro“ atstovai nurodė, kaip galima atgauti už spektaklį sumokėtus pinigus.
„Vienas aktorių susirgo, todėl teko atšaukti spektaklį. Kol kas neturime galimybės spektaklio perkelti į kitą datą, todėl bus grąžinami pinigai.
Vakar atėjusiems žmonėms paaiškinau, kaip jie tai gali padaryti. Iš tikrųjų nebuvo daug atėjusių žiūrovų, nes tiek mes, tiek bilietų platintojai iš anksto skelbėme, kad spektaklis yra atšaukiamas. Matyt dalis žmonių tiesiog nepastebėjo skelbimo“, – komentavo „Idioteatro“ vadybininkė Akvilė.
Ji tikino, kad jei bilietas pirktas internetu, žmogus turėtų prisijungti prie „Tiketos“ ir per sistemą susigrąžinti pinigus. Jei kyla klausimų, žmonės gali kreiptis į bilietų platintojų „Tiketa“ atstovus arba rašyti jiems elektroniniu paštu [email protected] arba į „Idioteatrą“ - [email protected].
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai