Visuomenei atviros, apžvalginės paskaitos metu lektorius supažindins su esminiais pokyčiais vykstančiais šiuolaikinėje madoje, pasidalindamas įžvalgomis apie tai kaip šiandien yra kuriamas, parduodamas ir vartojamas mados produktas; pateiks prognozes, kokių pokyčių šiuose procesuose tikėtis ateityje; aptars iššūkius su kuriais susiduria šiuolaikinės mados vartotojai.
Paskaitoje A. Remeika, atskleisdamas mados veidą, supažindins kaip kintančios verslo taisyklės, naujosios technologijos ir žmonijos pažanga keičia nusistovėjusią šiuolaikinės mados veikimo tvarką. Lektorius atskleis, kas daro įtaką mados tendencijų formavimuisi, kokią vieta šiame procese užima mados vartotojas ir kaip jis, priimdamas sąmoningus sprendimus, gali daryti įtaką lėtosios mados augimui. A. Remeika supažindins su naujienomis, kurias siūlo tvariosios mados kūrėjai ir pasidalins prognozėmis kaip atrodys ateities mados produktas, kuris turėtų tapti atsvara greitajai madai. Paskaitos pabaigoje lektorius surengs atvirą diskusiją, kurios metu atsakys į visus auditorijai iškilusius klausimus.
„Suprasti madą skatinu kiekvieną šiuolaikinį žmogų, kadangi visi esame jos vartotojai. Mano tikslas – plačiajai auditorijai, ne tik mados sričių profesionalams, akademikams, suprantama kalba pasakoti apie madą kaip apie kultūrinį reiškinį. Svarbu yra tai, jog mados suvokimas įgalina priimti racionalesnius vartojimo sprendimus, leidžiančius formuoti ilgalaikį, sąmoningai parinktą garderobą, kuriame nėra vietos spontaniškiems pirkiniams, beverčiams daiktams“, – nuomone dalijasi A. Remeika.
Tikslinė auditorija, kuriai skirta A. Remeikos paskaita, mados verslo insaideriai, turintys savo verslą ar svajojantys apie jį, tačiau ateiti pasiklausyti lektoriaus yra skatinami visi, ypač tie, kuriems sąvoka „šiuolaikinė mada“ yra mažai pažįstama. „Mane inspiruoja idėja telkti ir edukuoti mados bendruomenę, kuri Lietuvoje dar tik pradeda kurtis, todėl kviečiu tapti aktyviais šio virsmo dalyviais, ne tik stebėtojais“, – ragina lektorius.
A. Remeika mados versle yra įgijęs patirties strategijų kūrimo, pardavimų, komunikacijos, žurnalų verslo srityse. Plėsdamas savo kompetencijas, lektorius apsigynė komunikacijos magistro laipsnį. Šiuo metu jis aktyviai vysto paties inicijuotą projektą „Suprasti madą“, palaikantį jaunus mados pramonės talentus, besivystančius prekės ženklus, mados srityje žinias gilinančius studentus. Šio projekto dalis yra ir organizuojamas to paties pavadinimo pažintinių renginių ciklas. Lektorius populiariame gyvenimo būdo žurnale „Laimė“ rengia autorinę rubriką. Su bendraminte Ieva Zubavičiūte (mados startuolių konsultavimo agentūra „Fashion Bloc“, Londonas) mados analitikas pradėjo seminarų ciklą „Mados verslo institutas“, kurių metu mados verslo dalyviai mokosi iš užsienio ir Lietuvos mados pasaulio autoritetų. A. Remeika yra ir Vilniaus dailės akademijos Kostiumo dizaino katedros dėstytojas.
Paskaita vyks gegužės 8d. 14 val. Kauno kolegijos Menų akademijoje (A. Mackevičiaus g. 27, Kaunas). Paskaita yra nemokama, tačiau vietų skaičius – ribotas, todėl būtina išankstinė registracija el.paštu – [email protected].
Naujausi komentarai