Nemalonus incidentas jaunam vairuotojui nutiko spalio 3-iosios rytą, maždaug apie 7.20 val. stabtelėjus netoli prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ įsikūrusioje „Circle K“ automatinėje degalinėje, prie pirmosios kolonėlės.
Prarado paskutinius pinigus
„Į minėtą vietą su sūnumi Nauriu važiavome kartu, kai jis užsiminė, jog automobilyje gali pritrūkti kuro, nes degalų lygio daviklio lemputė jau švietė. Daviau jam dešimt eurų ir palikęs sūnų automobilyje prie kolonėlės, nuskubėjau į darbą. Tačiau po keleto minučių sulaukiau jo skambučio. Kaip paaiškėjo, apmokėjimo aparatas „suvalgė“ pinigus, tačiau kuro taip ir neįpylė“, – portalui kauno.diena.lt pasakojo vairuotojo tėtis Remigijus.
Netrukus po to pašnekovas sakė ėmęsis ieškoti susiklosčiusios situacijos sprendimo būdų – pirmiausiai paskambino „Circle K“ atstovams trumpuoju telefonu. Tačiau kitame laido gale atsiliepus aptarnaujančiojo personalo atstovui, šis esą pasakė padėti negalįs ir pasiūlė internetu užpildyti elektroninę formą, kad būtų grąžinti pinigai.
Maitino pažadais
„Toks pasiūlymas manęs netenkino, nes sūnus turėjo vykti į paskaitas, o daugiau pinigų tam, kad įsipiltų kuro, neturėjo. Pats taip pat negalėjau išeiti iš susirinkimo darbe ir atnešti jam pinigus. Paaiškinau tai pašnekovui bei paprašiau, kad jis duotų man kontaktus asmens, kuris padėtų. Jis pažadėjo, jog į degalinę atvyks atsakingas vadybininkas ir užpils sūnaus automobiliui kuro. Liepė laukti“, – atviravo Remigijus.
Tačiau pastarieji pažadai esą taip ir nebuvo išpildyti – apie 8 val. suskambus telefonui, „Circle K“ aptarnaujančiojo personalo atstovas ir toliau tikino negalintis pagelbėti situacijoje ir pasiūlyti greito sprendimo, o žadėtas vadybininkas vis dėlto neatvyks.
„Primygtinai reikalavau pasakyti man vadovo ar pavaduotojo telefono numerį ir priminiau, kad mano sūnus vis dar laukia jau minėtoje kolonėlėje. Tuomet jis pažadėjo man perskambinti. Tačiau skambučio taip ir nesulaukęs, trumpuoju telefonu paskambinau vėl. Išgirdau jau ne vyrišką, o moterišką balsą. Papasakojau pašnekovei situacijos niuansus, nes ji jų nežinojo. Tačiau išgirdau tai, ką jau girdėjau anksčiau: „Niekuo negalime padėti“. Tada, kai paprašiau, kad leistų man susisiekti su vadovais, moteris pasakė, jog būtent ji yra automatinių kolonėlių aptarnaujančiojo tinklo vadovė. Tačiau paprašius prisistatyti, ji pasakė tik savo vardą. Dar sykį pakartojusi, kad niekuo negali padėti, padėjo ragelį“, – detalizavo kaunietis.
Mes buvome vedžiojami už nosies daugiau kaip valandą žadant, kad atvažiuos vadybininkas ir išspręs problemą.
Išvyko viešuoju transportu
Remigijus teigė rankų nenuleidęs ir trumpuoju telefono numeriu paskambinęs dar sykį. Atsiliepusiai moteriai pridūrė, kad ji turėtų išklausyti ir jo poziciją, o ne tiesiog nutraukti pokalbį kada panorėjusi, jei yra vadovė. Tuomet ji esą prisipažino esanti ne vadovė, o įmonės specialistė.
„Paklausus, kodėl ji melavo, pokalbis ilgai neužsitęsė – moteris ir vėl padėjo ragelį. Daugiau nebeskambinau, savo automobilį sūnus paliko aikštelėje, prie prekybos centro, ir išvyko viešuoju transportu, nes jau vėlavo į paskaitas. „Circle K“ atstovai, juk galėjo iš karto pasakyti, kad elektroninės formos užpildymas – vienintelė galima išeitis. O mes buvome vedžiojami už nosies daugiau kaip valandą žadant, kad atvažiuos vadybininkas ir išspręs problemą“, – piktinosi kaunietis.
Greito sprendimo priimti negali
Apie ketvirtadienio rytą kauniečio planus sujaukusį įvykį automatinėje degalinėje portalas kauno.diena.lt domėjosi „Circle K“ atstovų. Kaip paaiškėjo, nors tokio tipo degalinėse mokėjimo aparatų veikimas sutrinka retai, tačiau esą jei taip nutinka, situacija sprendžiama panašiai, kaip, pavyzdžiui, sugedus bankomatui ar kilus ginčui dėl prekybos vietoje pateikto banknoto nominalo bei grąžos dydžio. Kitaip tariant, mokėjimai sutikrinami.
„Mūsų atveju, pinigai inkasuojami pasitelkiant įrenginius prižiūrinčius partnerius, po to įvertinamas pinigų likutis, o nustačius neatitikimą, klientui grąžinami pinigai. Šiuo principu vadovaujamės siekdami išvengti klaidų ar piktnaudžiavimo atvejų. Vien dėl to, pinigų grąžinimo procesas niekaip negali būti momentinis, nors daugeliui klientų, kaip šiuo atveju, norėtųsi, kad būtų kitaip“, – tikino „Circle K Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Lina Katinė.
Pasak jos, net ir atvykę mokėjimo aparatus prižiūrinčios įmonės atstovai esą nebūtų galėję situacijos išspręsti žaibo greičiu.
„Jie neturi įgaliojimų nei atiduoti dalies išimtų pinigų, nei užpilti degalų. Apie tai klientas nuo pat pradžių buvo informuotas, kai paaiškinome jam visą procesą. Susiklostė tikrai nemaloni situacija, bet nuo gedimų ar įrangos sutrikimų nesame apsaugotas nė vienas. Tačiau net ir tokiose situacijose neturime kitos išeities, kaip laikytis nustatytų procedūrų, kurias mūsų tinklas stengiasi atlikti kaip įmanoma greičiau“, – pabrėžė pašnekovė.
Naujausi komentarai