Ištrupėję pandusai
Karaliaus Mindaugo prospekte, šalia naujai pastatyto pėsčiųjų tilto į Nemuno salą, yra požeminė pėsčiųjų perėja. Tiesa, ja judėjimo negalią turintys žmonės ar tėvai su mažais vaikais naudotis nelabai gali, nes ties laiptais kadaise įrengtas pandusas – visiškai tam netinkamas.
„Kauno dienos“ skaitytojai pastebėjo, kad neįgaliesiems skirta nuovaža visiškai ištrupėjusi, vietomis nėra ne tik kadaise klotos dangos, bet ir laikančiųjų metalinių konstrukcijų. Nėra jokios lygios dangos ar bent jau iliuzijos, kad galima būtų saugiai nusileisti žemyn.
Nėra jokios lygios dangos ar bent jau iliuzijos, kad galima būtų saugiai nusileisti žemyn.
„Kaip tokia nuovaža naudotis?“ – stebėjosi kaunietis Vygimantas.
„Visai neseniai perėją pažymėjo kaip priedangą, kuri esą turėtų padėti apsaugoti, jei kažkas griūtų, galbūt nuo staiga užklupusios krušos ar kitos negandos. Tačiau nei neįgalieji, nei mamos su vaikų vežimėliais į požeminę perėją patekti negali. Nuovaža – tikra tragedija. Ten jokiais ratukais neįveiksi kliūčių. Tiltą naują pastatė, Karaliaus Mindaugo prospektą sutvarkė, bet jo prieigose esančią perėją, panašu, pamiršo“, – piktinosi kaunietis.
Vaizdas: požeminės perėjos pandusas visiškai ištrupėjęs. „Kauno dienos“ skaitytojų nuotr.
Nesaugu kirsti gatvę
Minėta požeminė perėja vienoje gatvės pusėje turi du išėjimus. Viename kažkada buvo įrengta nuovaža ir laiptai, kitoje – laiptai ir tik dviračiui nuvežti skirtas griovelis.
„Požeminė perėja juk skirta tam, kad saugiai galėtume kirsti gatvę. Kaip žinia, Karaliaus Mindaugo prospektas yra labai intensyvi eismo vieta, todėl sumažėja galimybė saugiai kirsti gatvę. Kita požeminė perėja arba šviesoforas, kur galima būtų pereiti į kitą prospekto pusę, yra gan toli, susidaro nemenkas atstumas, tad ne visi jį įveikia“, – pastebėjo Vygimantas.
Priedanga: neseniai atsiradęs ženklas nurodo, kad čia esą būtų galima slėptis nuo pavojų. „Kauno dienos“ skaitytojų nuotr.
Žada tvarkyti
„Šiemet Karaliaus Mindaugo prospekte planuojame pradėti minėtos požeminės pėsčiųjų perėjos rekonstrukciją. Parengėme techninį projektą ir gavome statybos leidimą, todėl dabar ieškome rangovo, kuris atnaujintų šį objektą. Šiuo metu vyksta viešasis rangos darbų konkursas. Po rekonstrukcijos požeminė perėja bus patogi ne tik pėstiesiems, bet ir neįgaliesiems. Tam numatyta įrengti pandusus. Jeigu darbus pavyks pradėti šiais metais, juos planuojame užbaigti kitų metų antrojoje pusėje“, – teigė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Jis aiškino, kad pėsčiųjų tunelio rekonstrukcija svarbi ne tik dėl Nemuno salos. Miestas esą toliau sėkmingai vysto susisiekimą pėstiesiems ir dviratininkams, todėl statinį sutvarkyti būtina ir dėl darnaus judumo plėtros tęstinumo.
„Atnaujintas objektas taps nenutrūkstamos dviračių trasos dalimi Kęstučio, I.Kanto, Nemuno gatvėmis ir kitapus esančia Nemuno krantine, kuri jungia Senamiestį su Žemaisiais Šančiais ir Panemune“, – nurodė specialistas.
Naujausi komentarai