Kauno rajono savivaldybė yra pasirašiusi sutartį su vežėjų bendrove „Kautra“ dėl vietinių maršrutų paslaugų, tačiau galimybė vežti dviračius joje nenumatyta. Ūkio ir darnios plėtros komiteto pirmininkė Violeta Boreikienė tvirtino, kad, atsiradus tokiam poreikiui, reikėtų papildyti sutartį ir šiam tikslui numatyti finansavimą.
Svarstyti galimybes gabenti dviračius viešuoju transportu Ūkio ir darnios plėtros, Kontrolės komitetai ėmėsi gavę gyventojo prašymą, tačiau paaiškėjo, kad toks noras neatitinka poreikių ir yra sunkiai įgyvendinamas.
Pernai rengiant Kauno rajono savivaldybės dviračių takų plėtros studiją buvo apklausta beveik 5 tūkst. gyventojų, tačiau nė vienas iš respondentų nepageidavo vežti dviračio autobusu. Seniūnijų apklausose ir susitikimuose su bendruomenėmis tokių pageidavimų taip pat neužfiksuota.
„Kautros“ atstovai pastebėjo, kad dviračių gabenimas pasiteisino tik tarpmiestinėse kelionėse į Palangą, Nidą, tačiau miestų ir priemiestiniuose maršrutuose buvo daugiau problemų nei naudos. Dėl atsiradusių nepatogumų gauta keleivių skundų.
V. Boreikienė sakė, kad prireikus vežėjai galėtų įrengti laikiklius į Kauno rajono kurortinę teritoriją vykstančių autobusų išorėje. Tik ar to reikia, jei į Zapyškį arba Kulautuvą iš Kauno jau seniai galima numinti dviračiu ir tai užtrunka maždaug pusvalandį?
Problemą padėtų spręsti ir spartesnė dviračių nuomos punktų plėtra rekreacinėse vietose. Dviratį jau galima išsinuomoti Kačerginėje, Zapyškyje. Plečiantis dviračių takams, tokių paslaugų atsiras daugiau.
Naujausi komentarai