Baigtas pirmasis Raudondvario tilto remonto darbų etapas - eismas jau nukreiptas naujai pastatyta tilto dalimi. Prasidėjo senosios tilto dalies griovimo darbai.
Kad atidarytų naują tilto dalį, „Kauno tiltams“ prireikė dirbti kone metus. Tikimasi, kad per naują dangą nukreipti automobiliai nebesukels didelių spūsčių, nes galės važiuoti kur kas greičiau. Nuardyti ir naujai įrengti kitą tilto dalį ketinama iki kitų metų birželio.
Po remonto tiltas praplatės iki 14,6 metrų pločio vietoj iki remonto buvusio 9 metrų. Per tiltą bus nutiestas šaligatvis ir dviračių takas. Bendra projekto vertė siekia 19 mln. litų.
Tilto remonto darbams vadovaujanti Jolanta Varkalienė teigė, kad prie tilto kone kasdien pluša kelios dešimtys darbininkų, o spartesnei darbų eigai trukdo automobilių eismas, kurio nukreipti kitais keliais neįmanoma.
Raudondvario seniūnas Tomas Gaidamonis džiaugdamasis pasakojo jau spėjęs pastebėti, kad per naują tilto dalį automobiliai važiuoja kur kas sparčiau. Ir toliau prie tilto veiks šviesoforas, tačiau piko metu eismą pareguliuoti neatsisako ir „Kauno tiltų“ darbuotojai. Seniūnijai paprašius, jie sutinka prie tilto pabūdėti ilgiau. Taip buvo ir bardų festivalio Kulautuvoje metu.
„Tilto statytojams jokių priekaištų neturime, bet pastebime, kad yra labai daug nepadorių žmonių, kurie nepaiso šviesoforo signalo arba bando aplenkti eilėje laukiančias mašinas. Dėl jų spūstys ir susidaro“, - pasakojo T.Gaidamonis.
Raudondvario tiltas
Ties Raudondvariu per Nevėžį I pasaulinio karo metais buvo pastatytas medinis tiltas, kuris 1928 m. buvo nugriautas. Po kelių metų toje pat vietoje išdygo 600 tūkst. litų kainavęs metalinis tiltas, pavadintas miestelio mokytojo Vinco Stašelio, žuvusio 1923 m. vaduojant Klaipėdą, metu. Per II pasaulinį karą metalinis tiltas buvo sugriautas, o naujas 124 m. ilgio gelžbetoninis tiltas pastatytas 1951 m.
Šaltinis: „Žvilgsnis į Lietuvos tiltus“
Naujausi komentarai