Mažamečiai kaunietės vaikai, svečiuodamiesi tolimoje šalyje, susirgo: ėmė karščiuoti, kūnelius išbėrė neaiškūs spuogeliai, o iš draudimo kompanijos tikina nesulaukusi deramos pagalbos.
Šiandien mažyliai sveiksta. Nuslūgus emocijoms Inga ryžosi papasakoti nusivylimo draudimo kompanija priežastis. Bene 10 metų šios draudimo kompanijos draudimą kelionėms turėjusi moteris pasitikėjo paslaugą teikiančia bendrove, kol esą realiai nesusidūrė su jos teikiamos paslaugos kokybe.
„10 metų keliaujame ir naudojamės BTA draudimu, nes turime banko kortelę, pagal kurią kaip klientai esame apdrausti kelionėse. Žinoma, iki šiol neteko kelionėje patirti sveikatos sutrikimų, todėl ramiai išsiruošėme ir šį kartą“, –pasakoja Inga.
Moteris teigė atostogas planavusi su vaikais. Mažiausias sūnus dar neturi dviejų metukų, už jį vyresnė dukrelė jau skaičiuoja trejus, o vyriausioji – 13 metų. Pastaroji atsilaikė viename Turkijos viešbutyje siautėjusiai infekcijai.
O štai mažiesiems prireikė gydytojo pagalbos. Inga pasakojo, kad vaikučiams ėmė kilti aukšta temperatūra, juos pykino.
„Vaikai kliedėjo nuo tokios aukštos temperatūros, kuri kilo per 40 laipsnių. Mažiausiais ėmė vemti, dusti. Kreipėmės pagalbos į viešbučio administraciją. Jie iškvietė greitąją pagalbą. Sužinojome, kad viešbutyje serga 17 vaikų. Visus kamavo panašūs simptomai, tačiau mums paaiškino, kad į ligoninę geriau nevažiuoti, esą ten bus labai sudėtinga ir geriau prašyti, kad vaikams būtų išrašyti vaistai. Taip ir padarėme“, – pasakojo moteris.
Moteris tikina apie ištikusią nelaimę pranešusi nurodytu telefonus draudimo kompanijai. Ten nurodė susisiekti su jų atstovais Turkijoje. Moteris vykdė paliepimus ir tuo pačiu slaugė stipriai karščiuojančius vaikus.
Pasak Ingos, BTA draudimo kompanijos atstovas Turkijoje, liepė atsiųsti sergančių vaikų nuotraukas, kuriose jau matėsi ryškėjantys pabėrimai ant mažylių kūnelių.
Gydytojas vaiko net neapžiūrėjo. Kompanijos atstovas dar prisakė nesakyti oro uoste, kad vaikai serga.
„Neturiu priekaištų viešbučio administracijai. Jie pasirūpino mūsų perkėlimu į atskirą namelį, kad kiek įmanoma mažiau turėtume kontakto su aplinkiniais žmonėmis. Viešbučio administracija ragino prašyti draudimo kompanijos, kad pasirūpintų mumis ir mūsų apgyvendinimu viešbutyje ilgiau, kol vaikai pasveiks. Priešingai elgėsi BTA atstovas Turkijoje. Žadėdamas viską sutvarkyti, jis atsiuntė gydytojo pasirašytą pažymą, kad prasčiausios būklės buvęs mažiausias sūnus, esą yra sveikas ir gali skristi namo. Gydytojas vaiko net neapžiūrėjo. Kompanijos atstovas dar prisakė nesakyti oro uoste, kad vaikai serga“, – sunkios kelionės namo pradžią prisiminė kaunietė.
Moteris su dviem karščiuojančiais mažamečiais buvo priversta palikti viešbutį. Skrydis namo, pasak kaunietės, buvo ne mažiau košmariškas.
„Dėl aukštos temperatūros kliedintis vaikas buvo neramus. Jis verkė, rėkė. Greičiausiai dėl to mes buvome sulaikyti. Atrodė, kad esame palikti likimo valiai – iš viešbučio išrašyti, o į lėktuvą, atrodė, kad būsime nepriimti“, – kritinę būseną ir patirtą stresą mėgino nupasakoti kaunietė.
Galiausiai moterį su sergančiais vaikais priėmė į lėktuvą. Ji jau buvo išsiaiškinusi, kad inkubacinis šios infekcijos laikotarpis 10 dienų.
Moteris kėlė klausimą: ar tikrai elgtasi deramai? Ji neatmeta, kad sergantis vaikas galėjo apkrėsti kitus lėktuvo keleivius.
„Aš vis dangsčiau vaiką ir stengiausi, kad jis kuo mažiau muistytųsi ir kuo mažesnė rizika būtų aplinkiniams užsikrėsti tuo pačiu, kuo sirgo sūnus. Negalėjau patikėti, kad su sergančiai vaikais, turėdama draudimą, jausiuosi tokia bejėgė“, – kalbėjo kaunietė.
Susiklosčiusią situaciją komentuoja BTA atstovė spaudai Živilė Tiškevičiūtė:
– Pakomentuokite, prašau, kaip taip susiklostė, kad karščiuojantiems mažamečiams užuot suteikus galimybę pasveikti, jie buvo siunčiami atgal į Lietuvą?
– Klientei susisiekus su Turkijoje esančiu mūsų partneriu, jai buvo pasiūlyta skubi pagalba ir atsiųstas greitosios pagalbos automobilis, kuriuo sergantis vaikas turėjo būti nuvežtas į sveikatos priežiūros įmonę. Deja, klientė kategoriškai atsisakė vykti pas medikus ir vykdyti mūsų partnerio rekomendacijas. Kadangi klientės tikslas buvo kitą dieną išvykti į Lietuvą, todėl norėjo būti konsultuota tik viešbučio gydytojo. Nevažiuoti į gydymo įstaigą ir skristi atgal į Lietuvą buvo vienašališkas vaiko motinos pasirinkimas.
– Ar galėjo jūsų kompanijos draudimo atstovas Turkijoje pasirūpinti gydytojo pažyma vaikui, kurioje nurodyta, kad jis yra sveikas?
– Iš pokalbių įrašų aišku, kad klientė gydytojų primygtinai prašė jai išduoti pažymą, leidžiančią skirsti į Lietuvą. Gydytojas, įvertinęs vaiko sveikatos būklę, priėmė sprendimą, kad vaiko sveikatos būklė leidžia jiems skristi į Lietuvą. Gydytojas neišdavė pažymos, kad vaikas sveikas, bet motinos prašymu, įvertinęs vaiko būklę išdavė pažymą, kad vaikas gali grįžti į Lietuvą ir ten būti gydomas.
– Kokią pagalbą ligos atveju kelionėje parūpina jūsų kompanijos teikiamas draudimas?
– Kelionės draudimas, apdraustojo ūmaus sveikatos sutrikimo atveju, atlygina apdraustojo išlaidas už jam suteiktą būtinąją medicinos pagalba.
Šiuo metu situacija tikslinama ir tiriama. Esant reikalui bus priimti reikiami sprendimai.
Naujausi komentarai