Apsinuodijimo rizika
„Liepos 13 d. popiet pirkau dvi pakuotes gerai žinomo gamintojo silkės „Mini Market“ parduotuvėje. Tik namuose nusprendžiau patikrinti jų galiojimo laiką ir nustebau, kai ant vienos pakuotės jo neradau. Atidariusi pakuotę supratau, kad silkė – netinkama vartoti“, – pasakojo Užliedžiuose gyvenanti Giedrė ir pridūrė, kad apie pasibaigusį galiojimą signalizavo blogas silkės kvapas.
Skaitytoja prisipažino, kad netinkamos silkės į parduotuvę negrąžino. „Man gaila ne išleistų pinigų, tačiau sugedę maisto produktai kelia apsinuodijimo riziką. Juolab kad Užliedžiuose gyvena daug šeimų, auginančių vaikus“, – teigė Giedrė.
Ji pastebėjo, kad tai jau ne pirmas kartas, kai Ledos g. 27E esančioje parduotuvėje gyventojai aptinka pasibaigusio galiojimo produktų – visai neseniai kaimynystėje gyvenantys žmonės čia nusipirko netinkamos vartoti varškės.
Ne pirmas skundas
„Per trejus metus esame gavę kelis pranešimus apie šioje prekybos vietoje įsigytus netinkamo vartojimo produktus. Šiek tiek anksčiau žmogus apsinuodijo pyragu „Tinginys“, o visai neseniai nusipirko sugedusią varškę“, – vardijo Kauno valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausioji specialistė Danguolė Grigalevičienė.
Per trejus metus esame gavę kelis pranešimus apie šioje prekybos vietoje įsigytus netinkamo vartojimo produktus.
D. Grigalevičienės teigimu, po šių skundų parduotuvėje buvo atlikti patikrinimai, o 2016 m. ir planinė patikra. Jų metu didesnių pažeidimų neaptikta.
„Kauno dienai“ informavus maisto ir veterinarijos tarnybą apie gautą skaitytojos skundą, jau kitą dieną į „Mini Market" dar kartą vyko šios įstaigos atstovai. Su D. Grigalevičiene pavyko susisiekti, kai buvo pats patikrinimo įkarštis.
„Kol kas pažeidimų neaptikome, o parduotuvė atrodo tvarkinga. Tikrinome net produktų įsigijimo dokumentus. Pasibaigusio galiojimo prekių neradome, ant visų jų matėme galiojimo laiką“, – vardijo specialistė.
Pardavėjos klaida?
D. Grigalevičienė „Kauno dienai“ užsiminė, kad sulaukę jų vizito "Mini Market“ darbuotojai neslėpė pasipiktinimo ir su žiniasklaida bendrauti nepanoro. Tačiau jau kitą dieną pavyko pakalbinti bendrovės „Libertus“, kuriai priklauso minėta parduotuvė, direktorę.
„Tai pardavėjos žmogiška klaida, gal jos bloga nuotaika buvo. Tą pripažįstame ir atsiprašome. Stengsimės, kad tai nepasikarototų, nes parduotuvėje lankosi tie patys žmonės. Negalime sau leisti tokių dalykų“, – situaciją komentavo Stasė Kristinavičienė.
Ragina pranešti
Kauno valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos atstovės pasiteiravus, kokių priemonių imsis, buvo patikinta, kad kiekvienu tokio skundo atveju procesinė tvarka vienoda.
Tokių atvejų pasitaiko ir daugelyje didžiųjų prekybos centrų, todėl pirkėjai turi būti itin atidūs.
„Bendrovės direktorė atvyks parašyti paaiškinimą. Nepaisant to, kad patikrinimo metu neradome pažeidimų, dėl konkretaus pirkėjos skundo reikės atsakyti, – dėstė inspektorė. – Tokių atvejų pasitaiko ir daugelyje didžiųjų prekybos centrų, todėl pirkėjai turi būti itin atidūs.“
Bendrovės direktorės paaiškinimą toliau svarstys Maisto ir veterinarijos tarnybos komisija, kuri nuspręs, kokią nuobaudą taikyti.
Pirkėjai, kurie įsigyja netinkamą vartoti produktą, kurio galiojimas pasibaigęs ar ant pakuotės nėra, produktas sukėlė sveikatos sutrikimų, raginami visų pirma kreiptis į prekybos vietą dėl pinigų grąžinimo. Tuomet nedelsiant pranešti gyvenamąją teritoriją prižiūrinčios Maisto ir veterinarijos tarnybos atstovams.
Naujausi komentarai