Nuo balandžio 1 d. įsigalios naujas maršrutinių autobusų ir troleibusų važiavimo grafikas. Drastiškų pakeitimų nedaug, bet daugeliu maršrutų transporto priemonės važiuos rečiau.
Labiausiai trečiadienį įsigaliosiantis viešojo transporto maršrutų grafikai palies 45, 9, 20, 16 ir 27 maršrutų autobusus.
Išvis atsisakoma tik piko metu iš Baltų prospekto iki geležinkelio stoties važiavusio 45 maršruto.
9, 20,16 ir 27 maršrutai trumpės.
9 - važiuos tik iki Lampėdžių ir nebeužsuks į Lietuvos žemės ūkio universitetą.
20 - nebedarys rato nuo V.Krėvės prospekto iki Geležinkelio stoties.
16 - paskutines dvi stoteles Kazliškiuose pasieks rečiau ir maršrutą baigs Alšėnų gatvėje.
27 - nebevažiuos iki Kleboniškio.
Troleibusų maršrutų naikinti arba juos trumpinti kol kas neketinama, bet daug kur transporto priemonės važiuos kur kas rečiau, ypač viduryje dienos.
„Šiuo metu yra reisų, kuriais troleibusai dieną važiuoja dažniau nei piko metu ryte ir vakare“, - pabrėžė Kauno savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Troleibusų tvarkaraštis bus labiau koreguojamas nei autobusų. Šiuo metu troleibusų maršrutų tinklas kone dviem trečdaliais trumpesnis nei autobusų, tačiau troleibusai nuvažiuoja maždaug tiek pat kilometrų, kaip ir autobusai.
Antrasis, drastiškesnis troleibusų maršrutų grafiko peržiūrėjimas numatomas vasarą. Jis labiausiai gali paliesti 2 ir 4 maršrutų troleibusus.
Transporto skyriaus vedėjas sakė, kad šiuo metu galiojantis maršrutų grafikas sudarytas atsižvelgiant į keleivių norus, o ne į realų poreikį. Labai retai troleibusai važiuoja maksimaliai apkrauti.
Naujovės beveik nepalies rytinių ir vakarinių važiavimo laikų, bet pakoreguos laikus, kai keleivių skaičius nėra didelis. Šeštadieniniai važiavimo grafikai taps labiau panašūs į sekmadieninius. Tačiau P.Keras patikino, kad trumpinti darbo grafiką vakarais neketinama.
Transporto skyriaus vedėjas teigė, kad dėl šių naujovių keleiviams gali tekti palaukti transporto priemonės ilgiau 3-5 minutes, bet dėl to visi Kauno troleibusai ir autobusai per metus nuvažiuos maždaug dviem milijonais kilometrų mažiau nei iki šiol.
Naujausi komentarai