Pereiti į pagrindinį turinį

Avarinė tarnyba šalina gedimus ir dieną, ir naktį

2016-03-10 07:00
DMN inf.
Avarinė tarnyba šalina gedimus ir dieną, ir naktį
Avarinė tarnyba šalina gedimus ir dieną, ir naktį / DMN archyvo nuotr.

Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, į kuriuos vyksta "Mano būsto" avarinės tarnybos ekipažai. Tačiau visą parą budintys vyrai ne tik lokalizuoja avarijas, bet ir kartais gelbėja į bėdą patekusius kačiukus, balandžius ar net sužeistus gandrus.

Svarbu operatyvumas

Visą parą ir be poilsio dienų Kaune budinti "Mano būsto" avarinė tarnyba mieste neturi analogų. Tai vienintelė įmonė, naudojanti modernias technologijas, kuri operatyviai, profesionaliai ir 24 valandas per parą sprendžia su būsto priežiūra susijusius klausimus. Gyventojai net juokauja, kad jei ne nuolat mieste budintis avarinės tarnybos ekipažas, sugedus elektros, šildymo, santechnikos ar nuotekų sistemoms, jie susidurtų su rimtu iššūkiu.

"Mano būsto" Kauno regiono eksplotacijos vadovas Rimantas Gineitis pasakojo, kad avarinės tarnybos ekipažai Kaune sukasi it vijurkai. Dieną naktį budintys avarijų likviduotojai per metus vyksta į 6 tūkst. iškvietimų – tiek gedimų fiksuojama daugiabučiuose vien tik Kauno mieste. Vadovo teigimu, dažniausiai tenka tvarkyti užsikimšusią kanalizaciją, remontuoti elektros ir vandentiekio sistemas. Tai, anot R.Gineičio, yra dažniausiai pasitaikančios senų daugiabučių namų ligos.

Nepaisant gedimų gausos, "Mano būsto" avarinė tarnyba operatyviai reaguoja į visus iškvietimus.

Nustatyti prioritetai

"Gyventojai, kurių daugiabučius prižiūrime, tikrai gali būti ramūs. Įvykus avarijai arba gedimui naktį ar poilsio dieną, jie nebus palikti likimo valiai. Užtenka apie problemą pranešti mūsų skambučių centrui ir į ją bus nedelsiant reaguojama. Naudodamiesi skambučių centro paslaugomis operatyviai ir nepertraukiamai gauname visus gyventojų pranešimus, pageidavimus ir kitą reikalingą informaciją. Tai užtikrina informacijos priėmimą 24 valandas per parą ir efektyvų klausimų sprendimo koordinavimą", – akcentavo R.Gineitis.

Pasiteiravus, kaip vienas avarinės tarnybos ekipažas suspėja aptarnauti visus namus, kuriems reikia operatyvios pagalbos, R.Gineitis patvirtino: "Skambučių centras, registruojantis gedimus, suskirsto juos pagal nustatytus prioritetus. Pagal iš anksto patvirtintą tvarką sudėliojami svarbūs ir mažiau svarbūs iškvietimai. Būtent todėl pavyksta išvengti vadinamųjų eilių, o gyventojai laiku sulaukia pagalbos. Paprastai į avarijos vietą ekipažas atvyksta per vieną valandą."

Stengiasi padėti

Kauno regiono eksplotacijos vadovas pasakojo, kad avarinės tarnybos ekipažams tenka likviduoti ne tik techninius gedimus. Neretai bendrovės specialistams tenka vaduoti rūsiuose įstrigusius kačiukus, ventiliacijos šachtose atsidūrusius balandžius ir net gelbėti sužeistą gandrą.

"Visi esame žmonės, todėl kartais tenka atlikti ne tik tiesioginį darbą – lokalizuoti avarijas, bet ir padėti į bėdą patekusiems gyvūnams", – teigė R.Gineitis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų