Pereiti į pagrindinį turinį

Pažeidėjus gaudys ne tik žvitri kontrolierių akis: baudas vairuotojams skirs dar paprasčiau

2023-11-27 19:00
DMN inf.

Automobilių stovėjimo aikštelėse nuo šiol pažeidėjus gaudys ne tik žvitri kontrolierių akis, tačiau ir automatiniai numerių fiksavimo skeneriai, praneša LNK.

Pažeidėjus gaudys ne tik žvitri kontrolierių akis: baudas vairuotojams skirs dar paprasčiau
Pažeidėjus gaudys ne tik žvitri kontrolierių akis: baudas vairuotojams skirs dar paprasčiau / LNK stop kadras

Naujosios sistemos gali būti uždedamos ant kiekvieno automobilio.

„Lengvai montuojamas. Nuo vieno ant kito automobilio galima perdėti. Aikštelėje galima pakreipti kampą vienaip, kad būtų skanuojami automobiliai, gatvėje – kitaip. Lengvai tą galima padaryti, lengvai galima keisti“, – aiškino „Parkavimo Kaune“ direktoriaus pavaduotojas Darius Razmislevičius.

Kontrolieriams užtenka atvažiuoti į aikštelę ir įjungus skenerį sistema mato, kas susimokėjo už mašinos statymą, kas ne. Be to, norint patikrinti vairuotojų sąžiningumą, nebereikia eiti prie kiekvienos mašinos.

„Su šitomis kameromis skenuoja stovinčius automobilius, duomenys visi keliauja į serverį. Iš serverio atrūšiuojama, kas yra nesumokėję už parkavimą, tada siunčiami atgal duomenys kontrolieriams į įrenginius, kurie yra arčiausiai to objekto, patikrina dar kartą, įsitikina, ar, pavyzdžiui, nėra neįgaliojo statymo kortelės“, – sakė D. Razmislevičius.

Tokia sistema esą leidžia efektyviau tikrinti nesusimokėjusius už mašinų statymą.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

„Padeda kontrolieriams daug greičiau atlikti darbą. Ir, aišku, tada yra galimybė patikrinti kuo daugiau automobilių, ar jie yra susimokėję už parkavimą Kauno mieste“, – kalbėjo „Parkavimo Kaune“ direktoriaus pavaduotojas.

Skaičiuojama, kad per valandą tokia mašina patikrina per 1 tūkst. automobilių. Kontrolieriai patikrindavo vos kelis šimtus. Visgi, dėl saugumo visiškai žmogaus darbo dar neatsisakoma.

„Kontrolieriai dar kartą eidami sutikrina savo įrenginyje. Bet kokiu atveju, dar reikalingas tas žmogiškasis išteklius“, – teigė D. Razmislevičius.

Kartais nerandi, kur pastatyti. Prie traumatologinio pinigėlis nemažas, nors žmonės su traumom atvažiuoja.

Vairuotojai tikina, kad stengiasi visur susimokėti, tik skundžiasi, kad prieš efektyviau išrašant baudas, pirmiausia reikėtų pasirūpinti vietomis, kur mieste būtų galima apskritai palikti mašiną.

„Brangoka, todėl bandau kažkur prisiparkuot. Bet sunku ir prisiparkuot, laisvą vietą rast. Važiuoji ratus, kol surandi“, – sakė vairuotojas.

„Aš už technologijas, pritariu. Bet kainą reikia mažinti“, – savo nuomonę išreiškė kaunietis.

„Kartais nerandi, kur pastatyti. Prie traumatologinio pinigėlis nemažas, nors žmonės su traumom atvažiuoja“, – teigė vyriškis.

Aikštelių prižiūrėtojai pastebi, kad vairuotojų sąmoningumas keičiasi, o ir nemokamų vietų mašinoms mieste beveik nebėra.

„Neverta šiuo metu nemokėti už parkavimą ar ieškoti kažkokių nemokamų vietų. Tikrai visas miesto centras yra apmokestintas ir tai yra natūralu, tai vienas iš būdų, kaip reguliuot automobilių srautą“, – tvirtino D. Razmislevičius.

Net ir apmokestinus papildomas gatves, kol kas taip akivaizdžiai kaip tikėtasi mašinų centre nesumažėjo. Tad po Naujų metų parkavimas Kaune gali dar labiau brangti.

Kol kas Kaune yra viena tokia mašina su specialia įranga ant stogo. Planuojama, kad jų turėtų atsirasti ir daugiau. Vieną mašiną paruošti darbui atsieina apie kelis tūkstančius eurų. Sistemą ištobulinus, darbo vietų kontrolieriams mieste liks mažiau.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų