Bręsta pokyčiai Kauno oro uoste Pereiti į pagrindinį turinį

Bręsta pokyčiai Kauno oro uoste

2023-03-30 13:46 diena.lt inf.

Lietuvos oro uostai balandžio pabaigoje planuoja skelbti tarptautinį viešąjį pirkimą – bus ieškoma Kauno oro uosto keleivių terminalo plėtros darbų rangovo.

Procedūros: pradedamos rinkos konsultacijos su potencialiais rangovais dėl oro uosto plėtros projektų.
Procedūros: pradedamos rinkos konsultacijos su potencialiais rangovais dėl oro uosto plėtros projektų. / Andriaus Aleksandravičiaus nuotr.

Tikimasi, kad plėtros darbai bus pradėti jau antroje šių metų pusėje ir truks apie dvejus metus. Juos atlikus, Kauno oro uosto išvykimo ir atvykimo zonose vienu metu bus galima aptarnauti daugiau kaip 800 keleivių ir iki šešių orlaivių.

„Kauno oro uostas jau ne tik grįžo prie aptarnavimo apimties, bet ir lenkia priešpandeminį keleivių skaičių. Atsižvelgiant į didėjančius keleivių srautus ir augančius jų poreikius, Kauno oro uosto plėtra ir technologinė modernizacija būtina. Siekiame, kad tai įvyktų kiek įmanoma greičiau, todėl pradedame rinkos konsultacijas dėl rangos darbų pirkimo“, – sakė Arnas Dūmanas, Lietuvos oro uostų Operacijų ir infrastruktūros departamento direktorius.

Kauno oro uoste numatoma atnaujinti ir išplėsti tiek atvykimo, tiek išvykimo erdves keleiviams. Teks išardyti rytinio ir vakarinio oro uosto fasado dalis ir iš šonų pristatyti du naujus priestatus.

Kauno oro uostas jau ne tik grįžo prie aptarnavimo apimties, bet ir lenkia priešpandeminį keleivių skaičių.

Pokyčių ir naujovių numatoma visuose trijuose terminalo aukštuose – nuo išplėstos bagažo atsiėmimo zonos, didesnės Šengeno ir ne Šengeno atvykimo zonos, iki papildomų erdvių keleiviams laukti skrydžio, pavalgyti ir apsipirkti. Taip siekiama užtikrinti didesnį aviacijos paslaugų efektyvumą, didinti oro uosto pajamas iš aviacinės ir neaviacinės veiklos.

„Kauno oro uosto keleivių terminalo plėtros darbus tikimasi baigti 2025 m. viduryje arba antroje pusėje. Remiantis dabartiniais skaičiavimais, terminalo bendras plotas turėtų išaugti apie 3,5 tūkst. kv. m ir oro uostas galės aptarnauti iki šešių keleivinių skrydžių per valandą. Palyginkime: šiuo metu Kauno oro uostas yra pajėgus aptarnauti keturis keleivinius skrydžius vienu metu“, – teigė A. Dūmanas.

Vykstant plėtros darbams Kauno oro uostas veiks įprastu režimu, keleiviai dėl to neturėtų patirti nepatogumų.

Lygiagrečiai su keleivių terminalo plėtros projektu Kauno oro uoste planuojama ir šiaurinio perono plėtra – sukurta papildomų lėktuvų statymo ir variklių bandymo vietų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra