Pereiti į pagrindinį turinį

Centralizuojamas savivaldybės įmonių klientų aptarnavimas

2017-11-27 10:48

Kauno miesto savivaldybės iniciatyva jai pavaldžių bendrovių „Kauno švara“, „Kauno energija“ ir „Kauno vandenys“ klientai aptarnaujami bendrame aptarnavimo centre. Tiesa, kol kas jis veikia trijose miesto vietose. Čia galima sudaryti sutartis, gauti pažymas bei informaciją apie įmonių teikiamas paslaugas ir įkainius. Taip pat galima pateikti prašymus, sumokėti už paslaugas.

Tomo Raginos nuotr.

Nuo kitų metų sausio 2-osios visai tai bus koncentruota vienoje vietoje - Statybininkų g. Nr. 3 pastate. Čia gyventojų patogumui veiks kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“.

Tokios naujovės, neabejotinai, pasitarnaus geresniam bendrovių „Kauno švara“, „Kauno energija“, „Kauno vandenys“, „Kauno autobusai“, „Kauno butų ūkis“ ir „Kauno gatvių apšvietimas“ klientų aptarnavimui. Gyventojams bus paprasčiau, į vieną įstaigą atėjus, sutvarkyti bent kelis reikalus.

Kaip skelbia miesto savivaldybė, jau dabar kauniečiai gali greitai ir patogiai rasti atsakymus į juos dominančius klausimus, susijusius su minėtų įmonių veikla, socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje „Mano Kaunas“ arba juos sužinoti paskambinę nemokamu telefonu 8 800 20 000.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų