Pereiti į pagrindinį turinį

D. Dargį šokiravo Lietuvos paštas: tai apgailėtinas darbo brokas

2020-06-10 12:02

Žurnalistas ir bestselerių autorius Dailius Dargis buvo nemaloniai nustebintas, sulaukęs skundų iš skaitytojų. Jau dvejus metus veikia elektroninė parduotuvė, kurioje užsisakius knygą ji pristatoma į namus. Iki šiol, kaip pasakojo kaunietis, nebuvo kilę jokių bėdų, tačiau šiemet jį ne iš vieno kliento pasiekė  nuotraukos, įrodančios, kokios būklės knygos gautos.

D. Dargis, kalbėdamas po portalu kauno.diena.lt, sakė susidaręs įspūdį, kad Lietuvos paštas, kuriam buvo patikėjęs siųsti knygas, jas gabeno tarsi šiukšles. „Knygos žmones pasiekė sulamdytos ir apdaužytais kampais, lyg apkramtytais šonais. Apgailėtinas darbo brokas“, – teigė rašytojas.

Situacija, anot jo, yra dar apmaudesnė, nes skaitytojus pasiekė apgadinti jo naujausios ir 8-osios knygos „Holivudo monstras iš Lietuvos“ egzemplioriai. Būtent šios knygos egzemplioriai yra prabangiai padaryti, į knygų išvaizdą daug investuota ir pastangų, ir laiko.

D. Dargio asmeninio archyvo nuotr.

Kūrinys platinamas su parašais, asmeninėmis dedikacijomis, tad galima tik įsivaizduoti skaitytojo ir autoriaus nusivylimą, kai gaunama apgadinta knyga.

Jeigu knygos kietais viršeliais taip atrodo po siuntimo, kokios būklės gaunami dūžtantys daiktai?

„Su Lietuvos paštu dirbame aktyviai ir anksčiau nieko panašaus nebuvo. Tačiau šiemet esame gavę ne vieną skaitytojo skundą dėl gautos knygos būklės. Labai nemalonu ir keista, kad tokie dalykai vyksta.  Dar labai stipriai mane nustebino tai, kad Lietuvos pašto atstovai pradėjo mane siuntinėja vienas pas kitą. Rašykite pretenziją vienur, rašykite pretenziją kitur. Puikiai suprantu, ką toks elgesys reiškia – laukiama, kol klientas pavargs, užsiknis ir pretenzijos apskritai atsisakys. Dar ir šiandien gavau atsakymą iš Lietuvos pašto, kad reikia rašyti dar vieną pretenziją. Tai visiška nesąmonė. Iš tokios didžiulės valstybinės įstaigos pusės, tai yra nerimta“, – kalbėjo D. Dargis, pridūręs, kad jį nustebino ir laikotarpis, per kurį Lietuvos paštas, kaip nurodoma automatiniame bendrovės atsakyme, sau pasilieka pamąstymui – su klientais po jų pateiktos pretenzijos jie žada susisiekti per dvi savaites.

Ar nesvarstė galimybės tiesiog rinktis kitokį įpakavimo būdą? Dabar D. Dargio siunčiamos specialiuose vokuose siuntiniams.

„Nemanau, kad, pavyzdžiui, dėžutė kažką pakeis, jeigu siuntiniai gabenami kaip šiukšlės. Siuntimo paslaugos teikiančios bendrovės turi apskritai susimąstyti apie savo darbą, kaip elgiamasi su siuntiniais. Jeigu knygos kietais viršeliais taip atrodo po siuntimo, kokios būklės gaunami dūžtantys daiktai? Tai yra nenormalu ir taip neturėtų būti“, – įsitikinęs rašytojas.

D. Dargio asmeninio archyvo nuotr.

Jis kalbėjo, kad nesinorėtų kreiptis į teismą, bylinėtis su Lietuvos paštu. „Bet tam turime visas galimybes. Dar kartą gausime nusiskundimų iš skaitytojų dėl knygų būklės, eisime teisiniu keliu. Teismuose turiu nemažai patirties dar ne su tokiais žmonėmis“, – nelinkęs nusileisti kaunietis.

Kreipėmės į Lietuvos paštą. Jo atstovai nebuvo linkę aptarti šį konkretų atvejį.

„Tai yra mūsų klientas, ir jis su mumis turi sutartinius santykius bei šiuo metu mums turi pretenzijų, mes vis dėlto šį atvejį norime tiesiogiai išsiaiškinti su klientu, o ne per žiniasklaidą. Su klientu susisieksime“, – į prašymą pakomentuoti situaciją dėl apgadintų siuntinių atsakė Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė.

D. Dargio asmeninio archyvo nuotr.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų