„Konstrukciniai projektavimo darbai baigti. Lygiai taip ir visi atskirų agregatų bei įrengimų užsakymai sėkmingai įvykę. Pagrindiniai štrichai gamybos procese jau padėti ir toliau jis tęsiasi sklandžiai – pagal planą bei numatytus terminus“, – sakė bendrovės „Solaris Bus & Coach Latvia“ Lietuvos regiono vadovas Donatas Mačiulis.
Pasak jo, kovo mėnesį gamybos liniją užims būtent Kaunui skirti troleibusai. Jų gamyba prasidės nuo karkaso, kėbulo surinkimo. Aukščiausius kokybės standartus atitiksiantys troleibusai turės 33 sėdimas vietas, o iš viso jais patogiai vykti galės 85 keleiviai.
Šiandieninės technologijos leis užtikrinti, kad žmonės būtų apsaugoti nuo atsitiktinio prispaudimo durimis įlipant ar išlipant iš troleibuso. Patogią kelionę tiek keleiviams, tiek ir vairuotojams užtikrins šiuolaikiška kondicionavimo, vėdinimo ir šildymo sistema. Elektrinėse transporto priemonėse veiks antialkoholinis variklio užraktas.
Kiekvienas civilizuotas europietiškas miestas privalo turėti modernų viešąjį transportą. Kaunas – ne išimtis.
Pernai spalį pasirašytas 29,4 mln. eurų vertės kontraktas su Lenkijos bendrove „Solaris Bus & Coach S.A.“ – tai didžiausio masto viešojo transporto parko atnaujinimas Kauno miesto istorijoje. Planuojama, kad iki metų pabaigos į Kauną atvyks visi 85 komfortiški žemagrindžiai troleibusai, pakeisiantys beveik ketvirtį amžiaus miestui tarnavusias senąsias „Škodas“.
Su pastarosiomis Kaunas atsisveikina kiekvieną troleibusą paversdamas žaismingu ir unikaliu gatvės meno kūriniu. Mobili paroda simboliniu pavadinimu „Atia senienos, labas naujienos“ po miestą važinės iki pat naujųjų troleibusų atvykimo. Iki šiol gatvės menininkai savo kūrybą perkėlė ant beveik trijų dešimčių troleibusų. Šiuo metu Kauno viešojo transporto parke yra per pusantro šimto troleibusų.
„Kiekvienas civilizuotas europietiškas miestas privalo turėti modernų viešąjį transportą. Kaunas – ne išimtis. Norisi, kad tie pokyčiai būtų kiek galima greitesni, tad džiugu, jog viskas einasi pagal planą“, – kalbėjo Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Dar šiais metais Kaunas planuoja įgyvendinti kitą ambicingą tikslą – užbaigti jau pradėtas 100 hibridinių autobusų pirkimo procedūras. Tai bus dar vienas didelis žingsnis iš pagrindų atnaujinant Kauno viešąjį transportą.
Naujausi komentarai