"Per kvalifikacijos varžybas pastebėjau, kad motorlaivis stokoja galios. Patikrinome kuro tiekimo sistemą ir jungtyje prie bako radome gumos gabaliukų. Manome, kad dėl to varikliui buvo tiekiama nepakankamai kuro", - papasakojo E.Riabko.
Tačiau neišgelbėjo ir kitas motoras - modifikuotas, kurio iš Belgijos E.Riabko komanda "F2-Hegelmann-LT" sulaukė iki varžybų likus vos vienai dienai.
Kvalifikacijos lenktynes Kauno mariose Lietuvos atstovas tarp 25 dalyvių užbaigė tik 24-as. Nepavyko atsigriebti ir per paguodos plaukimą: E.Riabko užėmė septintą vietą, o į dvidešimties finalininkų grupę po šio etapo pateko keturi sportininkai.
Finalo laimėtojas paaiškėjo tik po teisėjų sprendimo. Kai norvegą Tobiasą Munthe-Kaasą bendražygiai jau sveikino su pergale, arbitrai nusprendė: jis pažeidė lenktynių taisykles - užkliudė trasą žymėjusį plūdurą.
Bauda nubloškė T.Munthe-Kaasą į devintą vietą, o triumfavo 2018-ųjų pasaulio vicečempionas Rashedas Al Qemzi iš Jungtinių Arabų Emyratų (JAE). Jis pelnė 20 įskaitinių taškų. Antrą vietą užėmė švedas Danielis Segenmarkas (15 tšk.), trečiąją - olandas Ferdinandas Zandbergenas (12 tšk.).
Įskaitinius taškus taip pat uždirbo Brentas Dillardas (JAV, 9 tšk.), Owenas Jelfas (Didžioji Britanija, 7 tšk.), Ola Petterssonas (Švedija, 5 tšk.), Duarte Benavente (Portugalija, 4 tšk.), Konstantinas Ustinovas (Rusija, 3 tšk.), T.Munthe-Kaasas (2 tšk.) ir Nikita Lijcas (Latvija, 1 tšk.).
Antras motorlaivių F2 pasaulio čempionato etapas numatytas rugpjūčio 2-4 d. Norvegijoje.
Naujausi komentarai