Ankstesnį vertinimą gyventojai užprotestavo dar balandžio viduryje. Įmonės AECOM atstovas Mantas Kaušyla tvirtino, kad atsižvelgta į gyventojų pastabas ir projektas pakeistas iš esmės. Kaip ir žadėta, stambiems geležinkelio infrastruktūros objektams – kelynui, vagonų aptarnavimo centrui kurti vietoj Neveronių pasirinktas Palemonas.
Pagal pristatyme pateiktus duomenis traukinių eismas šiuo geležinkeliu vyks visą parą, tačiau per gyvenvietę galės važiuoti ne daugiau kaip 42 traukiniai. Keleiviniams traukiniams numatytas maksimalus iki 250 km/val. greitis, tokių traukinių eismas numatomas 6–24 val. – intervalu kas dvi valandas. Prekinių traukinių iki 120 km/val. greičiu eismas numatytas naktį – nuo 24 iki 6 val. ryto.
Tiesiant geležinkelį, 50 m spinduliu bus iškirsti miškai. Neveronių gyvenvietėje didelių praradimų nepatirs – bus nugriauta viena nenaudojama sodyba.
Gyventojai neturėjo daug pastabų projektuotojams, tik prašė įrengti daugiau garsą slopinančių sienelių.
Gyvenvietėje atsiras žiedinė sankryža, automobilių tunelis, pėsčiųjų požeminė perėja. Tai turėtų užtikrinti didesnį saugumą. Prie tunelio ir perėjos bus įrengta triukšmą slopinanti sienelė.
M.Kaušyla teigė, kad ataskaitoje laikomasi visų ES normų, o vertinimas bus baigtas iki 2017-ųjų.
Naujausi komentarai