Į portalą kauno.diena.lt kreipėsi kaunietis Viktoras, pasipiktinęs, kad tvarkant sankryžą visiškai nebuvo pagalvota apie pėsčiuosius. Jo teigimu, pėstieji turi kirsti geležinkelio bėgius kartu su automobiliais, nes atskiras praėjimas nebuvo įrengtas.
„Kalkinės g. ir Jiesios pl. geležinkelio pervaža yra labai nesaugi. Buvo atnaujinta, bet niekas nepasikeitė. Nėra kur žmonėms pereiti, nes visas pervažos plotis pritaikytas automobiliams. O to tikrai reikėjo, juk net autobusų stotelė padaryta pervažos teritorijoje. Įdomu, kas leido taip suprojektuoti pervažą ir ją eksploatuoti“, – stebėjosi Viktoras.
Tačiau panašu, kad pėsčiųjų saugumas šioje Aleksoto vietoje niekam nerūpi. Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras pasiūlė dėl pervažos kreiptis į „Lietuvos geležinkelius“. Anot jo, pervaža tvarkyta dėl europinės „Rail Baltica“ vėžės, todėl visus darbus atliko ši valstybinė įmonė.
Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovė Inga Čiuberkytė taip pat nesuteikė vilčių, kad pervažoje bus daromi papildomi darbai, kurie užtikrintų saugų pėsčiųjų eismą.
„Pervažos projektas parengtas remiantis susisiekimo ministro įsakymu. Projektas buvo suderintas su Kauno miesto savivaldybe, kuri išdavė statybų leidimą, – komentavo ji. – Darbai ateityje priklausys nuo situacijos, poreikio.“
Kol kas belieka patarti pėstiesiems Jiesios pl. ir Kalkinės g. sankryžoje saugotis ne tik bėgiais važiuojančių traukinių, bet ir pervažą kertančių automobilių.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai