Efektyviau išnaudojama erdvė
Darbai truko 4,5 mėnesio, jų metu atsinaujino beveik 50 proc. „Molo“ parduotuvių. Bendras pastato dydis nesikeitė, bet perplanavus erdves prekybos centro prekybinis plotas išaugo 500 kv. m.
„Pirkėjai atnaujintame prekybos centre ras įvairesnių prekinių ženklų, didesnį asortimentą ir erdvesnes, patrauklesnes erdves. Viena labiausiai laukiamų naujovių – pirmoji Kaune „H&M“ parduotuvė“, – teigia prekybos centro „Molas“ valdytoja Indrė Januševičiūtė.
„Mole“ atidaroma 10 naujų parduotuvių ir kavinių: „Coffee Inn“, „Bags&More“, „Sterntaler“, „Top Shop“, „Skonis ir kvapas“, „The Meat Point“, „Donut LAB“, „Gėlėta“, „Fruti“, „Lęšiai“ ir jau minėtas „H&M“. Kartu su prekybos centro atnaujinimais pristatomas ir naujas logotipas.
„Atėjo laikas modernesniam „Molo“ veidui. Naujasis logotipas atkartoja fasado architektūrinius elementus. Logotipe išlaikėme anksčiau dominavusią raudoną spalvą – ji simbolizuoja šiltumą, draugiškumą, jaukumą, meilę. Tiesa, keitėme jos atspalvį, taip lyg pažymime naująją „Molo“ pradžią. Naujai atsiradusi pilka spalva simbolizuoja praktiškumą,“ – pasakoja I. Januševičiūtė.
Savaitgalį – renginiai atidarymo proga
Atsinaujinimo darbų pabaigos proga lapkričio 12-13 d. „Mole“ vyks įvairūs renginiai: orientacinis iššūkis, namų kvapų kūrimas, virtualios realybės pramogos, įvairūs užsiėmimai vaikams. Prekybos centro parduotuvės kvies pasinaudoti ypatingomis nuolaidomis. Parduotuvė „H&M“ duris atvers šeštadienį, lapkričio 12 d., 11 val.
Prekybos centras „Molas“ užima apie 22 tūkst. kv. m. plotą. Kaune, K. Baršausko g. 66 A, esantis prekybos centras duris atvėrė 2003 m. Prekybos centrą valdo tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų ir valdymo bendrovė „Newsec“.
Naujausi komentarai