Kauno geležinkelio stotį su oro uostu jungiantys 29-ojo maršruto autobusai kursuos kas pusvalandį, o naujas specialus 29E maršruto autobusas suteiks galimybę nakties metu pasiekti oro uostą iš centro per 20 minučių.
„Šį maršrutą aptarnaus tik modernūs, žemagrindžiai autobusai, vairuojami paslaugių mūsų įmonės vairuotojų. Skiriame ypač didelį dėmesį keleivių patogumui, todėl tikimės, kad dažniau Kauno oro uosto kryptimi vyksiantys autobusai prisidės prie didesnio kelionės komforto užtikrinimo. Juk liepą ir rugpjūtį Kaunas taps visos šalies skrydžių sostine“, – teigė bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.
Rugpjūčio 18 d. užbaigus kilimo ir tūpimo tako rekonstrukciją Vilniaus oro uoste, 29-ojo maršruto autobusai jau važiuos pagal įprastą vasaros eismo tvarkaraštį, o 29E maršrutas bus panaikintas.
Vienkartinis kelionės tiek 29, tiek 29E maršrutu bilietas, parduodamas autobuse, kainuoja 0,80 Eur. Naudojantieji elektroninių bilietų „Kauno kortelę“ už vieną kelionę iš arba į oro uostą mokės 0,58 Eur.
Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris pasidžiaugė „Kauno autobusų“ sprendimu didinti Kauno oro uosto link vežančių autobusų skaičių.
„Be to, svarbu pabrėžti, kad norintieji Kauno oro uostą pasiekti tiesiogiai iš Vilniaus arba Klaipėdos taip pat tai galės padaryti jiems patogiausiu metu. Autobusų kompanijos dar pavasarį paskelbė apie tai, kad užtikrins reguliarų susisiekimą su Kauno oro uostu“, ─ sakė D. Voveris.
Atsižvelgdama į skrydžių tvarkaraštį, reguliariai keleivius iš Klaipėdos ir Vilniaus į Kauno oro uostą vežios bendrovė „Ollex“. Tuo tarpu transporto bendrovė „Toks“ maršrutu Vilniaus autobusų stotis-Kauno oro uostas vyks devynis kartus per dieną.
Naujausi komentarai