Pasikeitė rida
Socialiniuose tinkluose pradėjo plisti vaizdo įrašai, kaip automobilių serviso „Autosabina Motors“ darbininkai sėda į automobilį ir jį išbando Kauno gatvėse. Kur ir kaip važiavo meistrai remontuoti paliktu automobiliu, paaiškėjo peržiūrėjus transporto priemonėje įmontuotą vaizdo registratorių.
Automobilio „Citroen C5“ savininkas „Kauno dienai“ pasakojo, kad į servisą transporto priemonę atvežė po eismo įvykio. Kadangi automobilis draustas kasko, reikėjo įdėti naujas dureles. Vyras pasakojo, kad iš pradžių servisas bandė gudrauti ir senas dureles perdažė.
„Su dažų matuokliu patikrinus dureles, paaiškėjo, kad jos buvo tiesiog nuglaistytos, – pasakojo savininkas.
Tik pareiškus pretenziją, jos pakeistos naujomis, kaip ir numatyta draudimo sutartyje.
Vis dėlto dar labiau vyrą nustebo, kad po durelių remonto pasikeitė transporto priemonės ridos duomenys. Po apsilankymo autoservise paaiškėjo, kad automobilis nuvažiavo papildomus 5 km.
Rida: serviso darbuotojai savavališkai miesto gatvėmis nuvažiavo apie 5 km. (Registratoriaus stop kadras)
„Prieš atiduodami į servisą buvome nusifotografavę spidometrą, o atsiimdami pamatėme, kad rida padidėjo 5 km: dėl durelių keitimo per daug nuvažiavo. Kadangi veidrodėlyje įmontuota kamera, viskas greitai išaiškėjo: serviso darbuotojai nusprendė patestuoti automobilį. Gana ramiai važiavo gatvėmis, bet vis tiek nemalonu, kai taip daro“, – pasakojo automobilio „Citroen C5“ savininkas.
Jis teigė, kad servisas atsiprašė už šį įvykį ir pasiūlė 20 proc. nuolaidą kitam kartui.
Įamžino registratorius
Automobilyje įmontuotas vaizdo registratorius padėjo išaiškinti, kur įmonės „Autosabina Motors“ mechanikai važinėjo. Registratoriaus užfiksuotuose vaizduose matyti nuvažiuotas kelias ir galima išgirsti automechanikų vertinimą.
Dureles keitę meistrai kalbėjosi, kad tai aukštesnis automobilis, tačiau „sukasi ne taip gerai“.
„Suka blogai, nes prie „merso“ esu pripratęs. Gal nustatyta… Pavaryk. Matai, mes stengiamės klientų mašinas… Šiuo atveju jis visko „prifarširuotas“, visko yra. Ko, kaip čia tas galines sėdynes? Ai čia jau atgal pastumta“, – kol automobilis dar stovėjo aikštelėje, jį aptarinėjo du meistrai.
Dėl durelių keitimo per daug nuvažiavo.
Vėliau jie sėdo į automobilį ir išriedėjo iš „Autosabina Motors“ aikštelės į Kauno gatves. Už kadro girdėti tie patys balsai, kurie vertina važiavimą remontuoti paliktu automobiliu „Citroen“.
„Kai tomis pačiomis gatvėmis važiuoji su kita mašina ir, tarkime, su šita? Mano „mersas“ prasčiau važiuoja. Tai iš komforto pusės: dydis, apdaila, kaip Q5, gale truputį trūksta vietos, bet priekyje viskas gerai“, – vairuodami automobilį, aptarinėjo meistrai.
Važiavimo vertinimas
Pokalbis pasisuko apie kitų modelių automobilius, Vokietijos kelius. Tada vėl pasigirdo vertinimas, kaip kliento automobilis važiuoja lietuviškais keliais.
„Žiūrėk, važiavai per nelygumus, tikrai netarška. Tikrai „fainai“ važiuoja. Aišku, ties posūkiu gal ir apvesti galima, bet gal taip tik atrodo. Tokia minkšta ji. Reikia, aišku, priprasti, bet man toks komfortas patinka, plaukia tiesiog. Pravažiuok duobes, šulinius, pamatysi, kaip minkštai ji važiuoja. Kaip aš sakau „citroeniškai“. Čia dėl „amortikų“. Kaip čia stogą atidaryti? Atstumti?“ – toliau kartu diskutavo serviso darbuotojai.
Grįžus į aikštelę kalba pasisuko, ar verta tokį automobilį pirkti. „Ką man nupirkti? Džipukų link? Citroenas man labai gerai. Čia atveža, paremontuojame, padarome. „Motkelei“ galvoju nupirkti „mersą“, bet ir šitas gerai važiuoja“, – vertino autoserviso darbuotojai.
Autoserviso „Autosabina Motors“ atstovai apie darbuotojų pasivažinėjimą klientų automobiliu nebuvo kalbūs ir „Kauno dienai“ atsiuntė tik trumpą komentarą.
„Tai yra tarp „Autosabina Motors“ ir kliento susidariusi situacija, problemą tarpusavyje išsprendėme. Daugiau komentarų neturime“, – pažymėjo serviso atstovai.
Naujausi komentarai