Pereiti į pagrindinį turinį

Įmonės varžysis, kuri geriausiai aptarnauja klientus

2009-03-02 19:51
Įmonės varžysis, kuri geriausiai aptarnauja klientus
Įmonės varžysis, kuri geriausiai aptarnauja klientus / Diena Media nuotr.

Kovas skelbiamas gero aptarnavimo mėnesiu. Prie akcijos „Pagirk gerą aptarnavimą“ prisijungia įvairios įmonės, organizacijos, gero aptarnavimo mėnuo tuo pačiu metu vyksta visose Baltijos šalyse. Bendrovė VST prie šios akcijos prisijungė trečius metus iš eilės.

Akcija „Pagirk gerą aptarnavimą“ siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę, paskatinti įmones kurti, vystyti ir palaikyti gerus santykius su savo klientais, pakelti klientų aptarnavimo kokybę, motyvuoti darbuotojus skatinti klientus pasidalinti nuomone apie aptarnavimą ir taip prisidėti prie klientų aptarnavimo kokybės gerinimo visoje šalyje.

Pagirti už gerą aptarnavimą gali visi, geram aptarnavimui neabejingi, klientai. Kliento simpatiją ir pagyrimą galima pelnyti ne tik už nepriekaištingai atliktą darbą, bet ir už laiku ištartą malonią frazę, sąmojų, puikius komunikacijos įgūdžius, korektišką bendravimą, šypseną, profesines žinias.

Visą kovo mėnesį pagyrimai bus fiksuojami www.gerasaptarnavimas.lt tinklapyje, skambučių trumpuoju numeriu 1808, SMS žinutėmis, anketose, surinktose iš įmonių, dalyvaujančių akcijoje, balsadėžių.

Pasibaigus šios akcijos mėnesiui bus sumuojami rezultatai. Paaiškės, kurios, akcijoje dalyvaujančios įmonės, gavo daugiausiai klientų pagyrimų. Jos bus paskelbtos tinklapyje www.gerasaptarnavimas.lt

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų