Dovanų ir maisto produktų pirkimo vajus pats didžiausias – iki švenčių likus vos kelioms dienoms, ir jis neslūgsta net jų išvakarėse.
Nors apie kalėdines dovanas žmonės pradeda svarstyti iš anksto, tačiau didžioji dalis pirkėjų sprendimą pirkti dovanas atideda paskutinėms dviem savaitėms iki Kalėdų. Tokį pirkėjų elgesį prekybos centrų atstovai aiškino tuo, jog žmonės galbūt tikisi prieššventinių specialių pasiūlymų ir nuolaidų.
Trečiadienį prekybos centruose pirkėjų netrūko jau nuo ankstaus ryto. Prie kasų driekėsi eilutės vos parduotuvėms atsidarius.
Prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ valdančios bendrovės "Baltic RED" rinkodaros projektų vadovė Agnė Zubkovienė teigė, kad prieškalėdinę savaitę lankytojų srautas išauga iki 50 proc., lyginant su lapkričio mėnesio savaitiniu vidurkiu.
"Tokios tendencijos būna kiekvienais metais, ir šiemet situacija nėra išskirtinė", - kalbėjo A.Zubkovienė.
Anot jos, įprastai darbo dienomis lankytojų srautas išauga po darbo valandų (maždaug nuo 16 val.), o savaitgaliais pikas būna nuo 12 iki 17 val. "Prieškalėdiniu laikotarpiu lankytojų srautų pasiskirstymas pagal valandas nėra toks ryškus", - pastebėjo "Megos" atstovė.
Prekybos ir pramogų centro Kaune "Akropolis" rinkodaros koordinatorė Daiva Spangelevičiūtė-Stankūnienė sakė, kad artėjant didžiausioms metų šventėms pirkėjų srauto augimas jaučiamas diena iš dienos, o pačiomis pikinėmis dienomis jis didėja net trečdaliu lyginant su kasdieniu srautu. "Palyginus šiuos ir praėjusių metų prieššventinį periodą srautai išaugo apie 10 proc." - skaičiavo atstovė.
Naujausi komentarai