Lina pasakojo vasario 9 dieną atvykusi į Šiaulių autobusų stotį, kur aikštelėje jau laukė paskutinis 20 keleivių talpinantis minėtos bendrovės autobusas. Kelionės bilietą autobusų stoties kasoje nusipirkusi moteris, eidama link 17 val. turėjusio išvykti autobuso, pamatė prie jo nusidriekusią nemažą eilę žmonių.
„Pastebėjau, kad vairuotojas nelabai kreipė dėmesį, kurie iš keleivių turi stoties kasose įsigytus bilietus – laipino visus iš eilės, pardavinėdamas bilietus ir vietoje. Autobusas buvo beveik pilnas. Vairuotojas, paklaustas, kodėl taip elgiasi, pasakė: „Negi dabar paliksiu žmones?“. Atrodo, kad neturėtų taip būti“, – stebėjosi su portalo redakcija bendravusi kaunietė.
Po tokio akibrokšto moteris neslėpė – ją atlydėjusi mama, nuėjusi į Šiaulių autobusų stotį pateikė skundą, kurį žadėta perduoti „Kautros“ atstovams.
„Iš Šiaulių į Kauną važiavome kaip šprotai skardinėje – visiškai susispaudę. Kai penktadienį vykau iš Kauno į Šiaulius, nors autobuso dydis buvo toks pat, sėdėjome po vieną – viskas buvo taip, kaip ir turėtų būti“, – pasakojo pašnekovė.
Kaunietė pridūrė, kad, atsižvelgiant į šiandieninę su koronavirusu susijusią situaciją, jei keleivių daug, reikėtų siųsti didesnį autobusą arba ieškoti kitų galimų sprendimų. Lina sakė beveik nesinaudojanti tarpmiestinių autobusų paslaugomis ir tokio pobūdžio įvykis per šį laikotarpį jai – pirmas.
Šis atvejis buvo tam tikras force majeure.
Bendrovės „Kautra“ atstovas Justinas Vadluga portalui kauno.diena.lt teigė, kad šis atvejis įmonei yra žinomas.
„Laikomės rekomendacijų užtikrinti saugų atstumą autobusuose. Šis atvejis buvo tam tikras force majeure, nes ankstesnis reisas 15.50 val. iš Šiaulių neįvyko dėl autobuso gedimo. Tuo reisu keliauti turėję žmonės neišvyko ir dalis jų galimai liko laukti kito reiso, kuris vyko už valandos. Taigi 17 val. reise buvo daugiau žmonių nei planuota“, – detalizavo jis.
Pasak pašnekovo, vairuotojas, vertindamas situaciją ir oro sąlygas, kokiomis žmonės priversti laukti autobuso, priėmė sprendimą juos laipinti.
„Bet kokiu atveju apgailestaujame, kad taip susiklostė. Dirbame sudėtingomis sąlygomis – vieni vežėjai yra visai nutraukę reisus, kiti – stipriai sumažinę jų kiekį. Turime išlaikyti būtinąjį susisiekimą pandemijos metu ir kartais vairuotojams tenka priimti dviprasmiškus sprendimus. Vairuotojas šioje neeilinėje situacijoje priėmė žmogiškumu paremtą sprendimą, ištirsime situaciją ir atsakysime į keleivės skundą“, – žadėjo bendrovės atstovas.
Naujausi komentarai