Kai kurie internautai suskubo įspėti, kad „tuoj bus reikalų už prekinio ženklo panaudojimą“.
Kauno miesto savivaldybės atstovai portalui kauno.diena.lt teigė nieko nežinoję apie tokių marškinėlių kūrimą. Tačiau „Nike“ atstovai patvirtino, kad tai tikrai nėra klastotė, kad tokius marškinėlius užsakė patys „Nike“.
Susižavėjusiems kauniečiams komentatoriams, kad pasaulinė bendrovė skyrė tiek dėmesio Kaunui, ūpą bandė numušti kai kurie kitų miestų internautai. „Sakot, ania“, – įkėlė nuotrauką marškinėliais su „Vilnius. Just do it“ užrašu vilkinti mergina.
Anot jos, tai nėra išskirtinis projektas tik Lietuvai. Vadovė minėjo, kad sukurta marškinėlių ir su Talinu, Ryga, o taip pat kitų šalių didmiesčiams.
„Lietuvoje dar prekiaujama marškinėliais su Vilniaus ir Klaipėdos pavadinimais“, – portalui kauno.diena.lt teigė „Nike“ prekės ženklo atstovė Lietuvoje Milda Monstavičiūtė.
Naujausi komentarai