„Miestas, apie kurį kalbėtų gerai. Kad tai būtų suformuotas teisingas miesto įvaizdis, kuris džiugintų čia gyvenančiuosius ir kad tai būtų traukos centras“, – apie savo darbo viziją kalbėjo U.Urniežiūtė.
Kaip BNS sakė „Kaunas IN“ vadovė, Kaunas turi vertingo potencialo turizmo srityje, o ėmus garsiau kalbėti apie jo privalumus, jis tampa vis labiau matomas.
„Investicijos ir turizmas yra neatsiejamos sritys: kuo labiau Kaunas bus žinomas, tuo lengviau bus pasikviesti tiek turistų, tiek investuotojų, laimingas turistas gali tapti ir investuotoju. Kaunas turi potencialą: art deco, laikinosios sostinės faktas – visi šie dalykai, tiek aplink Kauną esantys rekreaciniai resursai galėtų leisti sukurti pasiūlymų paketus pritraukti turistui. Kauną galima pasiūlyti įvairiai – ne tik rimtai, bet kartu sujungiant visą aplinkui esantį rekreacinį potencialą“, – teigė U.Urniežiūtė.
Kalbėdama apie galimus investuotojus, „Kaunas IN“ vadovė sakė nesanti linkusi ieškoti išskirtinio miesto potencialo, o verčiau užtikrinti, kad Kaunas būtų patrauklus visų sričių užsienio verslui, kuriančiam aukštą pridėtinę vertę.
„Tiesą sakant, aš esu ne tiek kokio nors ypatingo potencialo išskyrimo šalininkė, aš esu už tai, kad pritrauktume, apgyvendintume ir išlaikytume visas įmanomas investicijas, kokios tik galėtų eiti. Nes mes galime labai ko nors norėti, bet negalėti pasiūlyti – tai yra rinkos reguliuojami dalykai. Todėl aš manau, kad visos investicijos, kokios gali ateiti į Kauną, yra labai sveikintinos. Žinoma, mes esame universitetų miestas ir turime technologinį, industrinį potencialą. Be abejo, tai turėtų būti aukštesnę pridėtinę vertę kuriančios investicijos“, – kalbėjo ji.
U.Urniežiūtė rinkodaros srityje dirbo septyniolika metų, patirtį ji sukaupė Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje, kur jos darbas taip pat buvo susijęs su Kauno pristatymu ir investuotojų paieška.
„Prieš gerus šešerius metus mes kaip Laisvosios ekonominės zonos komanda bandėme kažką panašaus ir įkurti, nes, mūsų manymu, buvo labai aktualu, kad Kaunas turėtų tokį vieną langelį, iš kurio galėtų investuotojas gauti visą informaciją apie tai, kokios yra vietos investuoti, apie projektus – tiesiog visą tą bendrą informaciją gauti vienoje vietoje. Tai, mano manymu, nieko geriau negalėjo atsitikti, kad Kaune atsirastų tokia įstaiga, kuri ir galės tą informaciją surinkti ir pateikti ateinančiam investuotojui“, – kalbėjo U.Urniežiūtė.
„Kaunas IN“ agentūra kuriama pertvarkius Kauno turizmo informacijos centrą bei prie jo prijungus mokslo ir technologijų parką „Technopolis“. Tai institucija, atsakinga už turizmo skatinimą, užsienio investicijas ir Kauno garsinimą pasaulyje.
Planuojama, kad naujojoje įstaigoje dirbs apie 18 žmonių.
Naujausi komentarai