Bendrovė „Via Lietuva“ pranešė, kad naujuoju tiltu jau gali važiuoti vykstantieji nuo Klaipėdos Vilniaus kryptimi, o važiuojantiems Klaipėdos kryptimi niekas nesikeičia. Tokia eismo tvarka galios iki metų pabaigos, kol bus baigti visi vidurinio tilto rekonstravimo darbai.
„Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas sakė, kad pastačius abu vidurinius tiltus pernai pastatytas šiaurinis ir planuojamas remontuoti pietinis tiltai taps jungiamaisiais keliais, skirtais vietiniam transportui. Tranzitinis eismas bus atskirtas nuo vietinio ir vyks dviem viduriniais tiltais.
Bus maksimaliai pagerinta eismo sauga, išaugs vidutinis transporto srauto greitis, dėl triukšmo slopinimo sienelių bus sumažinta ir aplinkos tarša.
„Iki metų pabaigos atidarius antrąjį pastatytą (vidurinį – BNS) tiltą, šioje atkarpoje bus maksimaliai pagerinta eismo sauga, išaugs vidutinis transporto srauto greitis, dėl triukšmo slopinimo sienelių bus sumažinta ir aplinkos tarša“, – pranešime sakė M. Švaikauskas.
Naujo vidurinio A. Meškinio tilto statyba pradėta prieš beveik dvejus metus, jį stato kelių ir tiltų bei kitos infrastruktūros statybos bendrovė „Kauno tiltai“.
A. Meškinio tilto rekonstrukcijai, kurios bendra vertė siekia 70,5 mln. eurų, Vyriausybė rugsėjo pradžioje skyrė dar 15,3 mln. eurų.
Regimanto Zakšensko nuotr.
Ministerijos teigimu, šie tiltai yra intensyviausio transporto eismo tiltai visoje Lietuvoje. Skaičiuojama, kad šiuo kelio ruožu, nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, automobilių srautas siekia iki 78 tūkst. automobilių per parą.
Naujausi komentarai