Permatomas ir itin lengvas, varomas elektros baterijomis, tam tikrą atstumą galintis riedėti be laidų – tokį troleibusą bus galima išvysti Kauno gatvėse.
Vienai Klaipėdos bendrovei "Kauno autobusai" patikėjo neatpažįstamai rekonstruoti 1982 m. gamybos troleibusą "Škoda".
"Iš mūsų senojo troleibuso beliko tik rėmas ir lengva užuomina į senąsias transporto priemones", – pastebėjo "Kauno autobusų" generalinis direktorius Kęstutis Derliūnas.
Naujosios technologijos senutę "Škodą" pavertė interaktyviu meno kūriniu, nes troleibuso išvaizdą bus galima programuoti ir pakeisti akimirksniu. Tai net primena savotišką kosminį laivą.
Kuriant naujos kartos miesto troleibusą, buvo sustiprinta senojo "Škoda" rėmo konstrukcija, važiuoklė, atnaujinta vairuotojo vieta, įmontuota laboratorija, kuri važinėjant leis rinkti įvairius duomenis.
Troleibuso "Škoda" rėmas apgaubtas derva dengtu stiklo ir anglies pluoštu – toks medžiagų derinys lengvas, bet tvirtas. Grindys ir turėklai gaminami iš beržo. Visa tai gerokai sumažina troleibuso svorį: jis tampa 35 proc. lengvesnis – vietoj 12,5 sveria 7 tonas, tad išeikvos perpus mažiau elektros energijos nei dabartiniai troleibusai. Be to, 20 km jis turėtų nuriedėti be laidų, varomas baterijų. Nuvažiuoti vieną kilometrą reikės 0,8 kWh elektros vietoj 1,6 kWh.
Tikimasi, kad šis troleibusas kauniečiams bus pristatytas dar iki pavasario.
Naujausi komentarai